Best Kept Secret 2025

Die vind ik mooi 'BKS vraagt wel gewoon ticketprijzen van een sterrenrestaurant en dan verwacht je meer dan een kipfilettje van de Jumbo.' Ik laat me verrassen. Heb me er al bij neer gelegd dat we nog 1 a 2 weken moeten wachten tot we weer een teken van leven krijgen vanuit Friendly Fire HQ. Ik hoop dat je toch over de streep kan worden getrokken om ticket voor BKS af te rossen.
Het is een grappige vergelijking. Maar doet niet echt recht aan BKS.
Ik denk dat we nog een mooie rits namen krijgen met verrassing. Geen ziggovuller. En die mis ik ook niet. Niet te veel mooie namen want mijn playlist is al erg vol met wat ik wil zien.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Het is een grappige vergelijking. Maar doet niet echt recht aan BKS.
Ik denk dat we nog een mooie rits namen krijgen met verrassing. Geen ziggovuller. En die mis ik ook niet. Niet te veel mooie namen want mijn playlist is al erg vol met wat ik wil zien.
Hoeveel heb jij nu staan op jouw 'must see' lijst?

Hoeveel heb jij nu staan op jouw 'must see' lijst?
Zeker zien: Eefje de Visser, Droom Dit, Fcukers, Kabeaushé, Magdalena Bay, Kneecap, Big Special, Michael Kiwanuka, Jasmine.4.t
Waarschijnlijk zien: Djo, l’impératrice, Nilüfur Yanya, Nia Archives, Divorce, Brihang, Brass Rave Unit,
Misschien zien: TV on the Radio, King Hannah, Waxahatchee, the Dare, Barry can’t swim, Blanco White, Cassandra Jenkins, Lander & Adriaan, This is Lorelei, WITCH, the Thing, SPELLING

Dit is mijn lijstje tot nu. Zit geen kipfileetje van de Jumbo bij hoor.

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Zeker zien: Eefje de Visser, Droom Dit, Fcukers, Kabeaushé, Magdalena Bay, Kneecap, Big Special, Michael Kiwanuka, Jasmine.4.t
Waarschijnlijk zien: Djo, l’impératrice, Nilüfur Yanya, Nia Archives, Divorce, Brihang, Brass Rave Unit,
Misschien zien: TV on the Radio, King Hannah, Waxahatchee, the Dare, Barry can’t swim, Blanco White, Cassandra Jenkins, Lander & Adriaan, This is Lorelei, WITCH, the Thing, SPELLING

Dit is mijn lijstje tot nu. Zit geen kipfileetje van de Jumbo bij hoor.
Dat is ook het mooie aan BKS. Ik denk dat mijn lijstje qua aantallen bijna gelijkaardig is, maar er zijn bijzonder weinig acts die we beide in dezelfde categorie zetten.

ZEKER: Wilco, Magdalena Bay, Waxahatchee, Djo, This Is Lorelei, WITCH, Wine Lips, Divorce, Split System
LIEFST OOK: Caribou, Dummy, Personal Trainer, The Thing, TVOD, Jasmine 4.T (die laatste 3 zijn wel aan een opmars bezig en zie ik nog bij 'zeker' belanden)
KIJKJE NEMEN ALS HET PAST: Michael Kiwanuka, Deftones, Nilufer Yanya, Brihang, TV On The Radio, King Hannah, The Dare, L'impératrice, The Pill, Seun Kuti & Egypt 90, Lander & Adriaan, Spellling

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en Processierups
Must see: Deftones, Amenra, Big Special, Pigs x7

Interessant: Eefje de Visser, TV On The Radio, Caribou, Dummy, Gouge Away, Magdalena Bay, Nilüfer Yanya

Als ik niks beters te doen heb: Michael Kiwanuka, Droom Dit, Elephant, King Hannah, Nia Archives, Personal Trainer, Waxahatsjoe

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Must see: Magdalena Bay, Deftones, Eefje de Visser, TV On The Radio, Wilco, Fcukers, The Dare

Interessant: Caribou, Kneecap, Nilüfer Yanya, Witch, King Hannah, DJO, Michael Kiwanuka, Gouge Away

Als ik niks beters te doen heb: Nia Archives, L'Impératrice, Amenra, Lander & Adriaan, Waxahatchee, Barry Can't Swim

Ik ga prioriteit geven aan artiesten die ik nog nooit heb gezien. Ga zelf ook naar Primavera dus wat ik daar misschien misloop kan ik mooi op bks nog zien (Magdalena Bay, The Dare)

• Leuk
Waarderingen: yeaghi

Users who are viewing this thread