Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
park live in moskou is een week voor werchter.<br>
Staan o.a. Deftones, prodigy, marilyn manson, enter shikari en wolfmother.<br>
Laat dan maar Prodigy, deftones en wolfmother doorkomen!<br>
Marilyn manson is wel een beetje passé haha

Marilyn manson mag van mij ook gerust komen! beetje passé inderdaad, maar ja! wel leuk om is te zien!

Deftones mogen van mij ook wel komen op 1 voorwaarde, dat ze dan Wolfmother en Prodigy ook mee nemen !

Gary Clark Jr. speelt op 30 mei in de AB in Brussel.
Vergroot of verkleint dat de kans dat ie naar Werchter komt?

Geen Laura Mvula, Basement Jaxx of John Butler Trio op Werchter. Die staan op Couleur Café. Jammer, want dat zijn mooie namen vind ik.

Interpol, Darkside en Haim op Open'er. Interpol kunnen we nu wel bijschrijven, geweldig! Darkside is ook te gek, maar die zie ik nog niet komen.

Interpol, Darkside en Haim op Open’er. Interpol kunnen we nu wel bijschrijven, geweldig! Darkside is ook te gek, maar die zie ik nog niet komen.

Als Interpol officieel wordt aangekondigd wordt ik gek! En Darkside is ook sterk.

Vandaag of morgen namen te verwachten! Ik heb net even een foto met mijn telefoon kunnen maken. Kreeg via facebook een melding dat Rock Werchter weer iets had geplaatst op FB dat begon met '"CITIZENS! - True Romance": The support act for Franz Ferdinand at...' Lijkt dus dat ze CITIZENS! wouden aankondigen voor Rock Werchter, zou niet weten hoezo ze andere beginnen over die support-act. Bericht is in ieder geval al verwijderd.

De bekendmaking van hun support in Vorst Nationaal? Zou wel niet weten waarom dit via de pagina van Werchter zou verschijnen.

Ja inderdaad, heeft volgens mij niks met nieuwe aankondigingen te maken. Die mensen op de sociale media-accounts retweeten en sharen alles wat in het nieuws komt dat te maken heeft met een act op Werchter. Misschien heeft de verantwoordelijke dat bericht per ongeluk geshared terwijl de inhoud niet over FF ging?

By Absence of the Sun.
Dat is de nieuwe albumtitel van Triggerfinger. Als de zon maar wel schijnt als ze optreden ;-)
Maar ik ben best wel benieuwd wat het gaat worden, en ik wil ze ook wel graag zien nu eigenlijk...

Vandaag of morgen namen te verwachten! Ik heb net even een foto met mijn telefoon kunnen maken. Kreeg via facebook een melding dat Rock Werchter weer iets had geplaatst op FB dat begon met ‘”CITIZENS! – True Romance”: The support act for Franz Ferdinand at…’ Lijkt dus dat ze CITIZENS! wouden aankondigen voor Rock Werchter, zou niet weten hoezo ze andere beginnen over die support-act. Bericht is in ieder geval al verwijderd.

Hope so ! Ben wel toe aan nieuwe namen !

Feitje: op 13 februari 2013 werden er 21 namen bekend gemaakt..
icon_wink.gif

Feitje: op dat moment hadden ze wel een pak minder namen dan nu en hadden ze al 2+ weken niets meer bekend gemaakt ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
Feitje: op 13 februari 2013 werden er 21 namen bekend gemaakt..
icon_wink.gif

Feitje: op dat moment hadden ze wel een pak minder namen dan nu en hadden ze al 2+ weken niets meer bekend gemaakt
icon_wink.gif
Haha, dat klopt. Was al benieuwd wie dat terug zou koppen... :)

Iemand moest het doen!

Even heel interessant: Open'er komt morgen met (waarschijnlijk) een headliner, op dezelfde dag dat Benicassim met de eerste headliners komt (die gingen er immers deze week zijn). Zou het kunnen dat een band die voorlopig zonder tourdata zat morgen met de eerste komt?

Iemand moest het doen!

Even heel interessant: Open’er komt morgen met (waarschijnlijk) een headliner, op dezelfde dag dat Benicassim met de eerste headliners komt (die gingen er immers deze week zijn). Zou het kunnen dat een band die voorlopig zonder tourdata zat morgen met de eerste komt?

zou me niet verbazen. We hebben redelijk weinig verassingen gehad voorlopig.

Users who are viewing this thread