Rock Werchter 2025

Voor mij zijn de eerste twee dagen eigenlijk erg stacked...dat is gekkigheid daar.

De zaterdag is nog wat uitzoeken in de vroege namiddag, maar Amenra - Goldband - Damiano David - Raye - Fender kan gewoon erg fun worden. De dochter crusht hard op Damiano...dus dat belooft weer.

Zondag is ook wat touch and go tot aan Pommie.daarna Foster the People en dan uitzoeken of we de tenten in gaan met Goose en Soulwax en Bolis of dat de dochter toch echt die combo Gracie - Kahan - Olivia gaat willen. Ik gok dat laatste. Eigenlijk of erg veel heen en weer rennen daar.

De laatste drop vind ik vrij goed: London Grammar, Celeste en Soulwax! En veel dat ik niet ken,
Alles bij elkaar vind ik het een fantastische affiche, met voor mij vier volle dagen, en al enkele lastige clashes .. ik ben benieuwd of er op zaterdag echt nog iets groot zou bijkomen 🤞
Mijn voorkeur: vrijdag > zaterdag > donderdag > zondag.
Ontdekkingen zijn voor mij Ezra collective, blanco White en Nia Archives,

De laatste drop vind ik vrij goed: London Grammar, Celeste en Soulwax! En veel dat ik niet ken,
Alles bij elkaar vind ik het een fantastische affiche, met voor mij vier volle dagen, en al enkele lastige clashes .. ik ben benieuwd of er op zaterdag echt nog iets groot zou bijkomen 🤞
Mijn voorkeur: vrijdag > zaterdag > donderdag > zondag.
Ontdekkingen zijn voor mij Ezra collective, blanco White en Nia Archives,
En Ezra collective is live nog veel beter! Die breken de tent echt helemaal af!

Werchter heeft dit jaar een sterk affiche

Do: Linkin Park, Deftones, Fontaines D.L, Amyl And The Sniffers, While She Sleeps, Iggy Ppop, London Grammar, Heilung, Ezra Colelctive, Cooheed And Cambria, Lambrini Girl (leuk "rock" dagje)
Vr: Green Day, Simple Minds, Girl In Red, Weezer, Wet Leg, Sylvie Kreusch, Underworld, Lola Young, Warhausm The Backseat Lovers, Fat Dog, Joey Valnce & Barae, Bad Nerves
Za: Sam Fender, Raye, Elbow, Beth Gibbons, Amenra, Bright Eyes, Hermanos Guttierez, Faye Webster, Gurriers (minste dagje wel)
Zo: Olivia Rodrigo, Rüfus Du Sol, Goose, Overmono, Foster The People, Wunderhorse en zou toch dan wel benieuwd zijn naar wat van die andere pop acts.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en roluf
Wel echt kloten dat die donderdag 4 bands op het einde hebben die ik wil zien een deftones, heilung, coheed en linkin park. Ik zou echt niet weten wat ik ga doen want wil een goeie plek voor linkin park maar zou een coheed en heilung ook graag willen zien

Users who are viewing this thread