Rock Werchter 2025

Vrijdag is een ramp. Misschien maar 6 dingen die ik niet wil zien... Dan volgt donderdag. En zaterdag en zondag staan in balans.
Ik zal er
8 - 9 - 7 - 7 van maken.

Donderdag een goeie dag voor de gitaarliefhebber in mezelf, gaat wel wat clashes en op en neer geloop met zich meebrengen. Coheed tussen de 2 Main toppers is een persoonlijke doodzonde.

Vrijdag: leuke mix van namen op elk podium, zoals hierboven gezegd quasi alles kan. Weinig op aan te merken

Zaterdag brengt ons bij Amenra - Gibbons - Elbow - Raye en Fender, vooralsnog geen slecht rijtje kwaliteit.

En zondag met de combo Goose - Soulwax - Rufus het weekend uit knallen en nog in de mogelijkheid om pop sensatie Olivia mee te pakken vanop een afstand, dat is ook geen slechte.

Edit: benieuwd hoe alles valt als het blokkenschema er is, kan de scores beïnvloeden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en JP5
THE so
waarom denk je dat op donderdag de Barn HL (Iggy) overlapt met Main (Linkin Park)? Meestal is de Barn HL toch gedaan tegen dat Main HL begint? Alé, dat hoop ik in dit geval toch
it doesn’t if the headliner gets a longer time like Foos last year. I’m pretty sure LP and GD will both get extended sets

• Leuk
Waarderingen: 1979
waarom denk je dat op donderdag de Barn HL (Iggy) overlapt met Main (Linkin Park)? Meestal is de Barn HL toch gedaan tegen dat Main HL begint? Alé, dat hoop ik in dit geval toch
Is het geval als de headliner 1,5 uur speelt.

Bij 2u is er al snel overlap (zie Lenny - Jane’s Addiction vorig jaar, ook een rare clash).

• Leuk
Werkt alleen als de headliner max 90 minuten speelt. Dus hier ga je wel deels overlap hebben allicht.

• Leuk
Is het geval als de headliner 1,5 uur speelt.

Bij 2u is er al snel overlap (zie Lenny - Jane’s Addiction vorig jaar, ook een rare clash).
Verwacht dat Linkin Park wel 2 uur krijgt. Huidige shows duren ook zo lang.

Hopen dat Green Day ook max 2 uur krijgt (liever 90 min).

Sam Fender en Olivia beiden 90 minuten?

Donderdag
Must: LP, London Grammar, Jacob Collier
Graag: Fontaines, sigrid, Ezra Collective
Kan: Hilung, Nia, sextile, Julia Wolf

Vrijdag
Must: Weezer, Arsenal, Back Seat Lovers
Graag: Girl in Red, Greenday, Purple Discomachine, Celeste,
Kan: Wet Leg, Pvris, Lola Young, Sacred Souls, Fatdog, Underworld, Warhaus, Caribou

Zaterdag:
Must: Sam Fender, Elbow, Almost Monday
Graag: Raye, Bright Eyes, No Fun
Kan: Maribou state, Goldband, Damiano David

Zondag:
Must: Noah Kahan, Rufus du Sol, Finneas, Foster The People
Graag: Olivia, Gracie, David, Kushner, Soulwax, Overmono, Rémy Bond,
Kan: Pommelien, Goose, Shaboozey, Somebody’s Child

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread