Rock Werchter 2025

Ook een constatering: behalve op donderdag wordt er in de tenten voluit ingezet op dansbare afsluiters.
Vrijdag: Underworld - Purple Disco Machine
Zaterdag: Maribou State - Barry Can't Swim
Zondag: Rüfüs du Sol - Used
Nia Archives zal donderdag ook wel Klub C afsluiten, niet?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
zul je zien dat Volbeat er tussen gepropt wordt op zaterdag..... :LOL:

Ik geloof er niet in, maar Werchter krijgt het ook voor mekaar om 12 grote namen op de donderdag te zetten. Maar ook om Lola Young direct zo hoog te zetten of de frontman van Maneskin zo op te hemelen. We kunnen nog alle kanten op met de laatste 2-3 namen. Maar ik neem aan dat het nog wel iets deftigs mag zijn vanwege de aparte aankondiging(en) die dan nog zouden moeten komen.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Louwers en musicislife
Ook een constatering: behalve op donderdag wordt er in de tenten voluit ingezet op dansbare afsluiters.
Vrijdag: Underworld - Purple Disco Machine
Zaterdag: Maribou State - Barry Can't Swim
Zondag: Rüfüs du Sol - Used

Best opvallend!

Kan toch niet dat er elke dag 7 namen op de main staan en zaterdag maar 5.

Vandaar waarschijnlijk ook nog geen podium indeling. Zodat ze eventueel nog kunnen schuiven.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en swissepfan
Kunnen we de kans dat Franz Ferdinand op Werchter speelt nu echt wel herleiden naar 0? Lijkt me sterk om op 1 van de 2 plaatsen op zaterdag te staan terwijl ze die dag om 12 uur reeds een optreden hebben in Frankrijk (Scionzier).

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ja, zoals verwacht zijn zowel zaterdag en zondag erg poppy ingericht op de main.

Zeker, ik vind die non-spreiding ook een beetje jammerlijk. Maar je kunt met de tenten erbij op die zaterdag echt een geweldig programma samenstellen. (Hopen dat er op de main niet nog iets bij komt dat keihard clasht met Gibbons of Elbow!)

En die zondag bevalt me eigenlijk ook steeds beter. Ik twijfel nog of ik daar voor Soulwax of Gracie Abrams ga. Ik voel er wel wat voor om Goose en Soulwax mee te pakken ipv. Dean Lewis en Gracie.

Rijtje Remy Bond - Wunderhorse - Pommelien - Goose - Soulwax - Noah Kahan - Olivia Rodrigo ben ik best content mee.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
@mattman neem aan dat jij meer dan tevreden bent met London Grammar en Iggy Pop in de Barn, toch??
Ik vind Iggy Pop (en daarna mogelijk ook Nia Archives) een zalig alternatief voor Linkin Park ja. Zeker na de laaiende geluiden hier toen ik Iggy moest missen door Stormzy.

London Grammar mogelijk tijdens Deftones niet? Als dat gebeurt, twijfel ik wel. Heb niets met LG en wil Deftones al lang eens zien.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Die donderdag is echt belachelijk sterk. Nog altijd de beste major in Europa vooralsnog naar mijn mening, maar tegelijk veruit de minste affiche sinds ik ga.
Ja dit vat het voor mij ook goed samen. Het is een schamel jaar en dan doen ze het nog best goed. Maar voor mij persoonlijk zie ik 1,5 echt sterke RW dag en de rest vind ik maar lastige dagen. Te weinig interessante namen en vrij eenzijdig geboekt.

Zit 15 pagina’s achter, jeetje. Eerst douchen en dan eens inhalen maar vind het een povere worp opt eerste zicht. Ach ja, wie weet ontdekt een mens zo nog eens wat 👍😂

Die zondag doet fysiek pijn.
Even op de Clashfinder gekeken en ik ga op enkele uitstappen naar de Main na waarschijnlijk heel de dag tussen KluB en Barn pendelen. Vrij solide geboekt toch? Mogen toch blij zijn dat we eens iets anders voorgeschoteld krijgen, ik blijf enthousiast. ;-)

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread