Rock Werchter 2025

Als de clashfinder klopt ben ik op zaterdag zeer tevreden met het rijtje Amenra / Beth Gibbons / Elbow / Raye / Sam Fender

• Leuk
Waarderingen: elo
Dan zal het worden:
Grade 2 - Amyl and the Sniffers - Lambrini Girls - De La Soul - English Teacher - Fontaines D.C. - Deftones - Coheed and Cambria - Linkin Park

Blij om Iggy twee jaar geleden meegepakt te hebben. Jammer om Ezra Collective te moeten missen. Het zal rennen en vliegen worden, maar kan veel van de namen die ik graag wilde zien zien. Op tijd weggaan en een goede plek vinden zal het moment uit moeten wijzen.

Deze affiche had een Bloc Party, Franz Ferdinand, Patti Smith nog goed kunnen gebruiken.

Er wordt dit jaar te veel ingezet op de dagticketkopers. Als combiticketganger voel ik me toch wat achteruitgestoken.
Volgend jaar misschien eerst wachten tot alle namen bekend zijn voor tickets te kopen? Geld voor alle festivals eigenlijk...
Maar ja teveel mensen lijden aan FOMO...

• Leuk
Waarderingen: mattman
Volgend jaar misschien eerst wachten tot alle namen bekend zijn voor tickets te kopen? Geld voor alle festivals eigenlijk...
Maar ja teveel mensen lijden aan FOMO...
Neen, heb steeds alle vertrouwen gehad in de Werchterprogrammering. Zowat de eerste keer in teleurgesteld.

• Leuk
Waarderingen: DirkG
.
Ik mis toch ook de Archives, PJ Harveys, Slowdives, dEUSsen van een jaar geleden. Vorig jaar toch meer parels op de affiche.
Wel niet de indruk dat er veel van die slag op tour zijn. Enkel Patti Smith misschien, maar tourt volgens mij niet met de festivalband die periode.

Hoe meer er aangekondigt is, hoe meer must-sees er voor mij bij zitten hoe teleurstellender deze line up is. De donderdag ga ik nooit alles zien wat ik zou willen zien, en zaterdag (en zondag in mindere maten) is het echt heel diep zoeken naar iets waar ik beetje nieuwsgierig van wordt. Het is mooie line als het beter verdeeld was.

Ik zie op 13 must-see namen voor de donderdag. 11 op de vrijdag. 3 op de vrijdag, en 4 op de zondag. Naja dan maar zuipen in het weekend.

Users who are viewing this thread