Rock Werchter 2025

Damiano David boven Goldband. Had die eigenlijk wel verwacht, maar leek nergens op te duiken op affiches. Jazz brak lijkt die dag ook op de mainstage te staan. Verrassend want op zich een naam die ik eerder aan The Slope zou linken of opener KlubC. Vreemd om maar vijf mainstagenamen te hebben.

• Thinking
Waarderingen: Everyknight
In persbericht staat het volgende:

"Het laatste rondje namen staat opnieuw garant voor een gevarieerd muzikaal avontuur."

Dus affiche rond? Die main op zaterdag voelt toch wel erg karig.

Voor de rest wel enkele toffe namen. Ik heb nu al keuzestress!
Lijkt me ook wel sterk dat die zaterdag main compleet is

en ook dat was een exclusieve naam benelux voor in maastricht Heilung?
heerlijk wel, moet ik niet een kaartje scoren daar voor

Damiano David ... dat is ook niet hetgeen waar we het eerder over hadden.
Laat daar nou nog ruimte zijn voor Jack White dan hopelijk . London grammar hebben we in ieder geval maar te pakken (al wordt die donderdag echt te kort om alles te zien)

Het is wel een goeie worp alleen had ik zelf toch gehoopt op een of twee leuke namen voor de zaterdag ik vermaak me dan zeker wel maar nog niet die wow factor

die zondag, letterlijk 1 echt rock band (wunderhorse), moet toch de eerste keer in de geschiedenis van werchter zijn, echt enorm teleurgesteld,

Zaterdag nog twee missende namen, maar mijn hoop op iets als architects valt ook weg nu,

Over de hele line up gesproken prima, maar mix die dagen toch wat,

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Die Lola Young zo hoog jong. 😅 Dat was op Pukkelpop echt twee keer niks.

Maar al bij al echt wel weer een erg lekkere lineup hoor. Thee Sacred Souls, Heilung, Sigrid, Bright Eyes, Faye Webster en Celeste zijn parels.

• Leuk
Waarderingen: elo en Blommie
Damiano David zo hoog is toch de grootste aanfluiting op deze affiche. Zijn eerste solosingle is amper 5 maanden oud, moet zijn eerste album nog uitbrengen en heeft nog nooit een echt soloconcert gegeven...
Hij zal ook wel een 'cover' van Maneskin meenemen, gok ik zo.

London Gramar, Sigrid, Celeste, Foster And People, Heilung, Thee Sacred Souls, Soulwax en Finneas. Echt een heel erg prima laatste worp!!!

En dan nog een hoop in te luisteren!

Users who are viewing this thread