Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Damiano David boven Goldband. Had die eigenlijk wel verwacht, maar leek nergens op te duiken op affiches. Jazz brak lijkt die dag ook op de mainstage te staan. Verrassend want op zich een naam die ik eerder aan The Slope zou linken of opener KlubC. Vreemd om maar vijf mainstagenamen te hebben.
Damiano David ... dat is ook niet hetgeen waar we het eerder over hadden.
Laat daar nou nog ruimte zijn voor Jack White dan hopelijk . London grammar hebben we in ieder geval maar te pakken (al wordt die donderdag echt te kort om alles te zien)
Het is wel een goeie worp alleen had ik zelf toch gehoopt op een of twee leuke namen voor de zaterdag ik vermaak me dan zeker wel maar nog niet die wow factor
Damiano David zo hoog is toch de grootste aanfluiting op deze affiche. Zijn eerste solosingle is amper 5 maanden oud, moet zijn eerste album nog uitbrengen en heeft nog nooit een echt soloconcert gegeven...
Damiano David zo hoog is toch de grootste aanfluiting op deze affiche. Zijn eerste solosingle is amper 5 maanden oud, moet zijn eerste album nog uitbrengen en heeft nog nooit een echt soloconcert gegeven...