Rock Werchter 2025

Damiano David zo hoog is toch de grootste aanfluiting op deze affiche. Zijn eerste solosingle is amper 5 maanden oud, moet zijn eerste album nog uitbrengen en heeft nog nooit een echt soloconcert gegeven...
Sam Fender - Raye - X - Damiano - Goldband - X - Jazz Brak? Tenzij de eerste X Franz was en daar een kruis over kan dan schuiven de X'en tot naast elkaar gok ik.

dus je kan per dag als laatste namen zien:
do: Fontaines DC, Deftones, Linkin Park
vr: Simple Minds, Green Day
za: Amen Ra, Beth Gibbons, Elbow, Maribou State
zo: Goose, Soulwax, Rufus du Sol

Dat is toch wel echt heel vet

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en roluf
In persbericht staat het volgende:

"Het laatste rondje namen staat opnieuw garant voor een gevarieerd muzikaal avontuur."

Dus affiche rond? Die main op zaterdag voelt toch wel erg karig.

Voor de rest wel enkele toffe namen. Ik heb nu al keuzestress!
Er staat niet voor niets 'het laatste rondje namen'. Dus nog 2 losse aankondigingen.

• Haha
Waarderingen: Bwoite
Die Lola Young zo hoog jong. 😅 Dat was op Pukkelpop echt twee keer niks.

Maar al bij al echt wel weer een erg lekkere lineup hoor. Thee Sacred Souls, Heilung, Sigrid, Bright Eyes, Faye Webster en Celeste zijn parels.
De grootste hype op de line up toch? Los van LP.

Er staat niet voor niets 'het laatste rondje namen'. Dus nog 2 losse aankondigingen.

Ik hoop dat die 2 dan echt bij mij in de smaak zullen vallen, want op de zaterdag heb zo goed als nog niks opgeschreven, ga zeker niet de hele dag bij het frietkot hangen...
Rest van de dagen worden wel echt smullen voor mij!!

"Het laatste rondje namen" zal dan idd niet de laatste namen zijn zoals ik dacht, maar gewoon de laatste nieuwe worp. Ben benieuwd wat ze met die zaterdag gaan aanvangen.

In persbericht staat het volgende:

"Het laatste rondje namen staat opnieuw garant voor een gevarieerd muzikaal avontuur."

Dus affiche rond? Die main op zaterdag voelt toch wel erg karig.

Voor de rest wel enkele toffe namen. Ik heb nu al keuzestress!

Elbow opent de main! 😂

Is denk ik al heel lang geleden dat de podiumindeling niet samen met de laatste worp kwam...
Dus ik verwacht nog wel een losse naam voor zaterdag een van de komende dagen/weken.

Users who are viewing this thread