Rock Werchter 2025

Zou wat raar zijn als ze er zo lang mee wachten om FF aan te kondigen. Denk dat die gewoon niet meer komen.
Franz Ferdinand zeker niet meer, want de enige open plekken zijn op zaterdag en dan spelen ze in Frankrijk. Opvallend dat letlive alsnog niet komt, Alice Mae werd ook genoemd en ontbreekt.

Paar weken geleden in Melkweg gezien, daar was ze goed. Mogelijk toch gegroeid in het laatste jaar.

Ik vind haar album vrij relaxt maar die podiumact mag van mij wel wat minder theatraal hier en daar.

Ik heb een paar optredens gezien (grote shows en prestigieuze optredens dus druk er natuurlijk vol op) maar dat vond ik zelf niet heel erg likeable.

Waarvan er 1tje tourt in het RW weekend. ..
Ik zal mijzelf verduidelijken, dat waren voor mij drie namen die ik in september (nog voor hun tournees bekend werden) in potlood zou ingevuld hebben dat die een plaats op Werchter zouden invullen. Net zoals ik dacht dat Jack White er ook wel zou staan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik heb het gevoel dat letlive. gewoon een foutje was van Kerrang ofzo.
Lijkt me toch de originele lijst, met dat gapend gat in hun tourschema. Maar dat het niet is doorgegaan, zie ook FF op een gelekte affiche van RW zelf nota bene. Zou toch maar raar zijn dat Kerrang er even zelf Rw op flatst niet?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Ik heb het gevoel dat letlive. gewoon een foutje was van Kerrang ofzo.
Dit inderdaad. De band heeft zelf nooit iets gelekt, en andere nieuwsartikels over hun terugkeer zeggen ook niets over RW.

Zou trouwens maar bizar zijn om data die nog weken onder embargo staan wel al mee in een persbericht te zetten.

Heeft iemand al een poster gezien? Dat zou wat duidelijker maken op welke main stage plekken er zaterdag nog wat ingevuld moet worden.

Kleine opsomming gemaakt van optredens die ik (graag) wil zien vooralsnog.

DO: 14
VR: 10
ZA: 4
ZO: 3

Ik voorzie een weekend vroeg pieken qua muziek en laat pieken in de Apero.

Op zaterdag en zondag kom ik denk ik alleen voor Sam Fender nog richting de main, is toch ook wel ongekend eigenlijk. Deze ontwikkeling van thema dagen zet me in ieder geval wel heel erg aan het denken of ik volgend jaar nog voor een weekend zal gaan.

Op zaterdag en zondag kom ik denk ik alleen voor Sam Fender nog richting de main, is toch ook wel ongekend eigenlijk. Deze ontwikkeling van thema dagen zet me in ieder geval wel heel erg aan het denken of ik volgend jaar nog voor een weekend zal gaan.
dat is voor mij al langer het geval
dat ik 90% in de barn zit of aan de slope sta
heb bv vorig jaar 5 act gezien (en dan nog niet altijd volledig) van de mainstage

maar ik ga me weer amuseren dit jaar. en in stijl afsluiten

• Leuk
Waarderingen: ElNiño en musicislife
dat is voor mij al langer het geval
dat ik 90% in de barn zit of aan de slope sta
heb bv vorig jaar 5 act gezien (en dan nog niet altijd volledig) van de mainstage

maar ik ga me weer amuseren dit jaar. en in stijl afsluiten
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me misschien ook wel het meeste op de Slope, maar je wil toch ook wat mooie grote namen meepakken gedurende het weekend, je betaalt er ook naar.

Overigens hebben ze het dit jaar zelfs voor elkaar gekregen om alle toffe (lees: hardere) Slope namen ook nog eens op Do en Vr te zetten, daar snap ik dan dus echt helemaal niks van.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Paddy
Ook een constatering: behalve op donderdag wordt er in de tenten voluit ingezet op dansbare afsluiters.
Vrijdag: Underworld - Purple Disco Machine
Zaterdag: Maribou State - Barry Can't Swim
Zondag: Rüfüs du Sol - Used

• Leuk
Waarderingen: Louwers

Users who are viewing this thread