Rock Werchter 2025

London Grammer dus geen barn headliner? Staat achter Iggy Pop. Zal wel clashen met Fontaines...

LG op donderdag is wel een ramp. Helaas.... ik koester de Ziggo-show dan maar.

gelukkig Soulwax op zondag! En foster the People ben ik blij mee. De rest weer even in duiken!

• Verdrietig
Waarderingen: musicislife
Was er al bang voor, lijkt er toch op dat FF helemaal niet meer op de line up staat:( Wat zuur joh, had anders ook wel een kaartje voor Tivoli of Paradiso gehaald.

Soulwax en Foster The People leuk op zondag, daar nu in totaal 3 leuke namen. Verder zeggen de meeste namen me niet zo veel, hopelijk zit er nog een ontdekking tussen. Voor de kenners: ergens nog wat gitaren te bekennen op zaterdag en zondag?

Al met al geen heel indrukwekkende drop zoals verwacht.

• Leuk
Waarderingen: phil
Eerste wat mij opvalt is dat we nog namen missen op de zaterdag, 2 zo te zien... Aparte aankondiging aanstaande of ben ik dan te hoopvol. Morgen bij de Volbeat aankondiging.... Ik houd al op

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Eerste wat mij opvalt is dat we nog namen missen op de zaterdag, 2 zo te zien... Aparte aankondiging aanstaande of ben ik dan te hoopvol. Morgen bij de Volbeat aankondiging.... Ik houd al op
Volgens de site is het compleet nu.

EDIT: "Het laatste rondje namen staat opnieuw garant voor een gevarieerd muzikaal avontuur"

• Wow
Waarderingen: NelStof

Users who are viewing this thread