Rock Werchter 2025

Het kan bijna niet anders dan een zeer magere laatste drop zijn met alle voortekenen. Ik hoop tegen beter weten in... We gaan het zo wel zien dan!

Eindelijk is het zover en mogen we de laatste 17 namen aan jullie bekend maken!
De nieuwe namen zijn als volgt
De jeugd van tegenwoordig,De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig.

Naast deze fantastische namen moeten we helaas ook mededelen dat sam fender vanwege erectieproblemen zijn tour canceled en rockwerchter niet kan bijwonen, gelukkig wil de legendarische Nederlandse hiphop band; de jeugd van tegenwoordig bijspringen als vervanger en de main zaterdag afsluiten.
Tot in juli!!
-Rockwerchter

Eindelijk is het zover en mogen we de laatste 17 namen aan jullie bekend maken!
De nieuwe namen zijn als volgt
De jeugd van tegenwoordig,De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig, De jeugd van tegenwoordig.

Naast deze fantastische namen moeten we helaas ook mededelen dat sam fender vanwege erectieproblemen zijn tour canceled en rockwerchter niet kan bijwonen, gelukkig wil de legendarische Nederlandse hiphop band; de jeugd van tegenwoordig bijspringen als vervanger en de main zaterdag afsluiten.
Tot in juli!!
-Rockwerchter
Ik heb een combiticket te koop.

Als rockliefhebber had ik toch liever wat meer menging gezien. Nu wordt het op de donderdag keuzes maken en op de zondag alvast bijslapen en naar de apero gaan.
Ik ben er zojuist achter gekomen dat Emmy D’Arc ook een knappe verschijning is. Er staan die dag dus 3 hele knappe vrouwen op het podium er is dus genoeg te zien!

• Leuk
Waarderingen: Royke
London Grammar, Heilung, Sigrid, Yseult, Charles en Grade 2 vervoegen de line-up op donderdag 3 juli. PVRIS, Celeste, Berre en Thee Sacred Souls komen op vrijdag 4 juli naar Rock Werchter. Op zaterdag 5 juli verwelkomen we Damiano David, Cymande, Hermanos Gutiérrez, Faye Webster, Jazz Brak, Bright Eyes, Jacoténe en Matt Hansen. Op zondag 6 juli wordt de affiche aangevuld met Soulwax, USED : Live, FINNEAS, Foster The People en Remy Bond.

Olivia Rodrigo, Gracie Abrams en Emmy. Ik kan mij voorstellen dat andere mensen Pommelien ook aantrekkelijk vinden maar daar heb ik zelf minder mee…
Je moet toch een beetje het positieve uit zoon line up halen!

• Leuk
Waarderingen: musicislife

23 nieuwe namen!​

De dagen worden langer, de zon laat zich wat vaker zien en de festivalzomer komt langzaam dichterbij. Nog 121 dagen tot het mooiste weekend van het jaar: vier dagen vol geweldige muziek, onvergetelijke momenten en die unieke Rock Werchter-sfeer! Om de voorpret nog wat aan te wakkeren, worden vandaag 23 nieuwe artiesten aangekondigd. Het laatste rondje namen staat opnieuw garant voor een gevarieerd muzikaal avontuur.

London Grammar, Heilung, Sigrid, Yseult, Charles en Grade 2 vervoegen de line-up op donderdag 3 juli. PVRIS, Celeste, Berre en Thee Sacred Souls komen op vrijdag 4 juli naar Rock Werchter. Op zaterdag 5 juli verwelkomen we Damiano David, Cymande, Hermanos Gutiérrez, Faye Webster, Jazz Brak, Bright Eyes, Jacoténe en Matt Hansen. Op zondag 6 juli wordt de affiche aangevuld met Soulwax, USED : Live, FINNEAS, Foster The People en Remy Bond.

Tickets zijn verkrijgbaar via ticketmaster.be. Dagtickets voor donderdag, vrijdag en zondag zijn reeds uitverkocht. Combitickets en dagtickets voor zaterdag zijn nog beschikbaar.

Users who are viewing this thread