Rock Werchter 2025

Soulwax nog steeds niet gezien (in recente jaren). Dus hopelijk op zaterdag of zondag voor mij.
Dit.

Maar waarom is dat nu zo goed als zeker dan? Mis ik iets?

Soulwax en FF op zondag zou top zijn, hoef ik ook niet bang te zijn voor clashes. Dan nog een paar gitaren erbij om de dag overall nog een beetje te redden.

In mijn ogen moet je dan niet komen aandraven met Glintsal, Berre, Dikke,Used en Jazz Brak bijvoorbeeld.
Ondanks dat sommigen op een golf van hype surfen zijn er in de belgische muziek wel bands op te vissen die al verder staan in hun groei als band en die die kansen nog nooit gekregen hebben, los kijkend van of ze aan het touren zijn of niet.
Amenra, Goose, Soulwax allen geen nieuw werk onder de arm is ook jammer.
amenra heeft nieuw werk en er komen ep's uit op het einde van de maand

bv heden is wel een sterk nummer van amenra

• Leuk
Waarderingen: jefferke
En pover jaar wil niet per se zeggen slecht jaar. Ik heb nu al heel veel namen die ik wil zien, meer dan genoeg om heel weekend te vullen. Voor het eerst in heel veel jaren ook vier headliners die op mijn lijstje stonden (en gewoon ook topnamen zijn). En zo zal er ook weer voor elk wat wils zijn. Van Berre tot Linkin Park of Pommelien, we zullen er staan. Ligt al in smaken. En de smaken van hier doorsnee zijn niet per se die van het overgrote publiek.

We zullen het er gewoon op houden dat het een pover jaar, is, zowel qua headliners, subs, opvulling als Belgen.
Alles hangt af van wie er tourt, 50 jaar of geen 50 jaar.
Ik vind het dit jaar eerder een rare indeling, ofja raar gewoon een bijzondere keuze. Themadagen zit eigenlijk niemand op te wachten tenzij je van alle genres houdt. Donderdag en zondag zijn ontzettend sterk als metal/pop dagen maar hebben totaal geen variatie. De vrijdag is niet bijzonder goed of slecht maar in ieder geval het beste in balans. Zaterdag is ondanks dat er naar persoonlijke smaak al best wat is om naar uit te kijken gewoonweg nog te mager, zie de kaartverkoop die dag.

• Leuk
Waarderingen: festirock
We zullen het er gewoon op houden dat het een pover jaar, is, zowel qua headliners, subs, opvulling als Belgen.
Lijkt me niet. Het is geleden van 2018 dat ik nog volk meekreeg naar Rock Werchter. Dit jaar gaan we met een groep van maar liefst 18 vrienden, wat nog nooit gebeurd is. Die headliners + eerste worp vond ik persoonlijk gewoon top, zeker gezien wat er (maar) tourt in de buurt.

De drops erna vielen voor mij ook tegen, maar mits een gunstige podiumindeling en niet te veel clashes kan ik er echt wel 4 mooie dagen van maken.

Ik wil niet weten wat er hier gaat gebeuren als er straks geen nieuwe namen komen.

Anderzijds wil ik ook weer niet weten wat het gaat geven als de drop tegenvalt.

• Haha
Waarderingen: Royke en roluf
Helemaal eens, zwak jaar maar veel hangt af van de boekingen. Als je die zaterdag en zondag de main bekijkt.. en dan nog eens de alternatieven in barn, povertjes.
Maar helaas waren er niet veel andere opties

Zelden dat dagtickets (behalve zaterdag) zo snel verkopen toch? Hoe kan je dan spreken van een matig jaar?

Op het gebied van headliners zou ik zelfs meer plezier hebben op Werchter dan op Graspop…

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: festirock en ChrisV

Users who are viewing this thread