Rock Werchter 2025

Ik hoop maar 1 ding voor zaterdag en dat is dat Raye en Sam Fender beide op de mainstage spelen en dus niet overlappen. Er mag gerust nog iets tussen als London Grammar, maar zoals eerder al aangegeven denk ik dat Raye echt wel zal subben vlak voor Sam Fender.
Dat is een zekerheid, lijkt me! Dus no stress!

Alles bij elkaar lijkt het toch een stuk waarschijnlijker dat London Grammar, als ze komen, op donderdag, vrijdag of zaterdag in de Barn staat.

Als ze op zaterdag komen zullen ze gewoon op de main staan, niet? Barn heeft met Rufus, Elbow en Gibbons ook al redelijk wat gewicht.

Ik vind Remy Bond wel een leuke ontdekking! Al zijn het niet de gehoopte gitaren waar een groot deel op aan het wachten is. Daar komen er vast nog wel een aantal van door straks, ik duim mee.

Remy is een 19 jarige kloon van Lana del Rey die blijkbaar net bij Warner heeft getekend. Ik ga wel goed op dit soort vintage 50’s dromerige muziek en daar heeft Lana natuurlijk niet het alleenrecht op. Bovendien maakt dit meisje aanzienlijk meer gebruik van electronica (bijv End of the World). Best aangenaam!

IMG_5897.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Onne
Naah, rangordes verschuiven. Momenteel is Raye een trapje hoger qua momentum. London Grammar lijkt ook niet het soort artiest dat egodriven is. Die deden de support voor Coldplay in KBS bvb nadat ze op Werchter hadden gesubbed. Lijkt me gewoon zo een band die terecht hoge spots krijgt, maar niet gaat vallen of ze nu voorlaatste of op twee na laatste staan.

The Killers was ook zo een verhaal. Het ene jaar headlinen, paar jaar later subben.
The Killers waren coheadliner met de Peppers. Speelden ook een 1 1/2 uur.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Maar alle geleakte namen zijn hopelijk wel echt de onderkant van de komende aankondiging. Zit echt geen noemenswaardige naam bij. Wij zijn Lowlands gewend. Daar gaan we onder andere altijd heen om nieuwe bandjes te ontdekken. Dat gaat voor Werchter ook wel op als dit zo door gaat…

So judging by the website the Thursday and Sunday main stages are complete

Linkin Park > Deftones > Fontaines DC > De La Soul > Amyl & The Sniffers > While She Sleeps > Glintsal

+

Looks like the Sunday main stage might be complete too

Olivia Rodrigo > Noah Khan > Gracie Abrams > Dean Lewis > Pommelien Thijs > David Kuschner > Dasha

So judging by the website the Thursday and Sunday main stages are complete

Linkin Park > Deftones > Fontaines DC > De La Soul > Amyl & The Sniffers > While She Sleeps > Glintsal

+

Looks like the Sunday main stage might be complete too

Olivia Rodrigo > Noah Khan > Gracie Abrams > Dean Lewis > Pommelien Thijs > David Kuschner > Dasha
Makes way more sense than De La Soul headlining the Barn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Als het echt meer van hetzelfde wordt als reeds geboekt (als in 'thema-dagen') dan wordt het wel verleidelijker om eens een uitstap naar een ander festival te maken. Daar hoeft niemand wakker van te liggen , ik bedoel meer dat ik altijd zo vol lof over de verdeling op Werchter zijn, Maar kom aan, ik heb echt wat anders nodig op de zondag, en daarna ook nog wat voor de zaterdag. Het is TE veel beperkt tot een paar genres. Dat is jammer.

Het hoeven voor mij niet eens de grootste knallers te zijn die er bij komen, als het maar wat meer verdeeld wordt, dan valt er elke dag genoeg te genieten!
Misschien vinden de fans van de zondag dat ook van de Werchter donderdag?

Users who are viewing this thread