Rock Werchter 2025

Nog even een wilde uitspraak...

Wat als London Grammar niet meer in de Barn gaat headlinen, maar op zaterdag naar de main is gezet?

Dan krijg je Goldband - London Grammar - Raye - Fender

Dat ziet er plots stuk aantrekkelijker uit weer.
Dat zou ik errrug fijn vinden. De Barn is mooier voor LG, maar als er toch een grote naam op de Main bij mag; dan maar zo.

maagoed; wie gaat dan in De Barn staan? Als dat Jack White bv is dan gaat het weer dramatisch clashen de Main.

Als het echt meer van hetzelfde wordt als reeds geboekt (als in 'thema-dagen') dan wordt het wel verleidelijker om eens een uitstap naar een ander festival te maken. Daar hoeft niemand wakker van te liggen , ik bedoel meer dat ik altijd zo vol lof over de verdeling op Werchter zijn, Maar kom aan, ik heb echt wat anders nodig op de zondag, en daarna ook nog wat voor de zaterdag. Het is TE veel beperkt tot een paar genres. Dat is jammer.

Het hoeven voor mij niet eens de grootste knallers te zijn die er bij komen, als het maar wat meer verdeeld wordt, dan valt er elke dag genoeg te genieten!

Als het echt meer van hetzelfde wordt als reeds geboekt (als in 'thema-dagen') dan wordt het wel verleidelijker om eens een uitstap naar een ander festival te maken. Daar hoeft niemand wakker van te liggen , ik bedoel meer dat ik altijd zo vol lof over de verdeling op Werchter zijn, Maar kom aan, ik heb echt wat anders nodig op de zondag, en daarna ook nog wat voor de zaterdag. Het is TE veel beperkt tot een paar genres. Dat is jammer.

Het hoeven voor mij niet eens de grootste knallers te zijn die er bij komen, als het maar wat meer verdeeld wordt, dan valt er elke dag genoeg te genieten!
Ze lijken besloten te hebben dat we allemaal maar naar één genre luisteren. Nou, laten we hopen dat ze het mis hebben

David Kushner is toch gewoon de Hozier van Temu? Dean Lewis de Capaldi van den Aldi? Ik dacht dat die treurwilg van een Tom Odell vorige keer doorspartelen een opgave was, maar....woef*

• Winning
  • Haha
Waarderingen: JP5 en Koekdoos
David Kushner is toch gewoon de Hozier van Temu? Dean Lewis de Capaldi van den Aldi? Ik dacht dat die treurwilg van een Tom Odell vorige keer doorspartelen een opgave was, maar....woef*
Hozier zou hier sub staan, Capaldi plekje lager. De organisatie heeft naar jou geluisterd en ze pak lager op de affiche gezet, dus dat klopt ;)

Nog even een wilde uitspraak...

Wat als London Grammar niet meer in de Barn gaat headlinen, maar op zaterdag naar de main is gezet?

Dan krijg je Goldband - London Grammar - Raye - Fender

Dat ziet er plots stuk aantrekkelijker uit weer.
Dat zou ik errrug fijn vinden. De Barn is mooier voor LG, maar als er toch een grote naam op de Main bij mag; dan maar zo.

maagoed; wie gaat dan in De Barn staan? Als dat Jack White bv is dan gaat het weer dramatisch clashen de Main.
Als London Grammar op main staat zal het als sub zijn lijkt me toch? Waren ze in 2018 ook al, toen Snow Patrol - London Grammar - The Killers als laatsten op main. Zie die volgorde met Raye ipv Snow Patrol en Fender ipv The Killers niet anders worden.

Als London Grammar op main staat zal het als sub zijn lijkt me toch? Waren ze in 2018 ook al, toen Snow Patrol - London Grammar - The Killers als laatsten op main. Zie die volgorde met Raye ipv Snow Patrol en Fender ipv The Killers niet anders worden.

Naah, rangordes verschuiven. Momenteel is Raye een trapje hoger qua momentum. London Grammar lijkt ook niet het soort artiest dat egodriven is. Die deden de support voor Coldplay in KBS bvb nadat ze op Werchter hadden gesubbed. Lijkt me gewoon zo een band die terecht hoge spots krijgt, maar niet gaat vallen of ze nu voorlaatste of op twee na laatste staan.

The Killers was ook zo een verhaal. Het ene jaar headlinen, paar jaar later subben.

• Leuk
Waarderingen: ansatsf en RutgerGM
Naah, rangordes verschuiven. Momenteel is Raye een trapje hoger qua momentum. London Grammar lijkt ook niet het soort artiest dat egodriven is. Die deden de support voor Coldplay in KBS bvb nadat ze op Werchter hadden gesubbed. Lijkt me gewoon zo een band die terecht hoge spots krijgt, maar niet gaat vallen of ze nu voorlaatste of op twee na laatste staan.

The Killers was ook zo een verhaal. Het ene jaar headlinen, paar jaar later subben.
Het is mogelijk dat ik Raye onderschat. Uit het zijdelings meelezen hier dacht ik begrepen te hebben dat sub een onverwacht hoge positie was voor haar, momentum of niet. Maar wellicht verschillen de meningen daarover. Eens dat London Grammar waarschijnlijk niet enorm op positie gebrand zal zijn waarschijnlijk overigens, het leek mij gewoon logischer.

London Grammer in volledig daglicht is wel een devaluatie tov. de Barn head-plek waar ik eigenlijk op hoopte. Maar ja, als ze toch sub zijn voor Fender geldt datzelfde weer voor RAYE. Ook niet ideaal.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Dr. Hannibal
Heb al een eerste update gedaan van de Clashfinder, lijkt dat we meteen het schema krijgen vandaag.
Het schema zullen we vandaag wel krijgen, de exacte tijden nog niet. Alvast één update op de update: Franz Ferdinand, als ze komen, speelt in ieder geval niet op zaterdag.

Ik hoop maar 1 ding voor zaterdag en dat is dat Raye en Sam Fender beide op de mainstage spelen en dus niet overlappen. Er mag gerust nog iets tussen als London Grammar, maar zoals eerder al aangegeven denk ik dat Raye echt wel zal subben vlak voor Sam Fender.

London Grammer in volledig daglicht is wel een devaluatie tov. de Barn head-plek waar ik eigenlijk op hoopte. Maar ja, als ze toch sub zijn voor Fender geldt dat weer voor RAYE. Ook niet ideaal.
Alles bij elkaar lijkt het toch een stuk waarschijnlijker dat London Grammar, als ze komen, op donderdag, vrijdag of zaterdag in de Barn staat.

Edit: moet zijn donderdag, vrijdag of zondag in de Barn.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread