Rock Werchter 2025

Volgens mij was er geen podium voor Berre genoemd, maar wel dat hij niet kan overlappen met Dikke (vanwege dezelfde gitarist?). Dikke is waarschijnlijk opener Barn op de vrijdag.
Dikke staat in de Barn lijkt me. Als die daar opent is er geen optie voor Berre om de Main te openen.
Wel als Dikke 2de in de tent staat.

Er van uitgaande dat vandaag de dag is.. wat zijn de mogelijkheden nog nadat er best wat is weggestreept? 😜 We missen natuurlijk nog de "gelekte" namen.

Ja, maar het lijkt me dat ze een plek hoger gaan staan zo.
Goldband - Raye - Sam Fender dus. Wat echt een belachelijke lijn voor RW is.
Het enige dat zeker is, is dat Goldband op de Main staat (wat al te verwachten was) en dat er nog 4 namen op Main stage bij moeten komen. Ik verwacht/hoop dat er nog 2 namen na Goldband gaan komen.

• Leuk
Waarderingen: Louwers en musicislife
Remy Bond zelfbevestiging voor zondag via haar socials. (Screenshot is te groot om te uploaden)

Remy Bond zelfbevestiging voor zondag via haar socials. (Screenshot is te groot om te uploaden)
Ken ik niet, klinkt op het eerste gehoor wat als Lana Del Rey. Niet meteen het type naam dat de zondag nodig heeft lijkt me. Ondertussen zijn er al bijna 10 van de resterende 25 namen gelekt op één of andere manier en het is toch allemaal wat underwhelming moet ik zeggen. Veel Belgen of kleine buitenlandse acts. Straks kunnen we een definitief oordeel vellen.

• Leuk
Waarderingen: phil en Louwers
Dus: Letlive, Jazz Brack, Used, Franz Ferdinand, Remy Bond, Hermanos Gutierrez, Alice Mae en Berre al bekend of via via gelekt? Of mis ik er nog?

Berre zet ik mijn geld in op mainstage.

• Leuk
Waarderingen: WardAgain en Joss
Nog even een wilde uitspraak...

Wat als London Grammar niet meer in de Barn gaat headlinen, maar op zaterdag naar de main is gezet?

Dan krijg je Goldband - London Grammar - Raye - Fender

Dat ziet er plots stuk aantrekkelijker uit weer.

Schietgebedje voor wat buskruit op zaterdag en zondag met turnstile en architects in de barn,
En doe dan ook maar direct Biffy Clyro, Chat Pile, little simz,…

• Geweldig
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread