Rock Werchter 2025

Zondag main zal wel compleet zijn met Dasha - David Kushner - Pommelien Thijs - Dean Lewis - Gracie Abrams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo.

Jokke - Shaboozey - Goose - Rufus in de Barn die dag. Voor de hopers op grotere gitaarnamen, daartussen zal het dus nog moeten gebeuren.

Past dan perfect met de mogelijke aankondiging van Used en die andere waarvan de naam mij even ontbreekt :(
Ik hoop écht nog op deftige namen.

Donderdag: 3 Barn en 3 Klub C
Vrijdag: 1 Main, 1 Barn, 2 Klub C
Zaterdag: 4 Main, 2 Barn, 4 Klub c
Zondag: 2 Barn, 3 Klub C.

Zoiets?

Zondag Dasha - Kushner - Thijs - Lewis - Abrams - Kahan - Rodrigo.
dochter is hier heel blij mee met deze volgorde
helaas voor haar is ze nog te jong ;)

ik zal wel eens piepe aan de main maar net zoals de voorbije jaren ben ik daar toch niet vaak te vinden

• Leuk
Waarderingen: phil
dochter is hier heel blij mee met deze volgorde
helaas voor haar is ze nog te jong ;)

ik zal wel eens piepe aan de main maar net zoals de voorbije jaren ben ik daar toch niet vaak te vinden
Een hele dag live streamen voor de dochter dan. Ik zal je af en toe een drankje of versnapering komen brengen ;)

Grootste kansen op nog grote namen zijn de Barn op donderdag, de main op zaterdag en eventueel de Barn op zondag denk ik.
Kan ook nog een grote naam op de vrijdag in de Barn, tenzij Lola Young daar de sub voor Underworld is.

Denk niet dat daar een podium voor genoemd was.
Zou eigenlijk alleen maar mogen optreden in de dixi aan de kerk in centrum Werchter maar oke, je kan niet alles willen.
Volgens mij was er geen podium voor Berre genoemd, maar wel dat hij niet kan overlappen met Dikke (vanwege dezelfde gitarist?). Dikke is waarschijnlijk opener Barn op de vrijdag.

Users who are viewing this thread