Rock Werchter 2025

En Used is enorm populair bij de jeugd, echt niet te onderschatten hoor.
Tuurlijk, maar dat is Omdat Het Kan ft Average Rob ook.

En niks kwaads over hem als DJ, maar we zitten, Berre meegerekend, al aan eenzelfde aantal Belgen als vorig jaar. Hoopte dat we de Belgen daarmee wel een beetje gehad hebben.

Used afgelopen weekend zien draaien als opwarmer voor Netsky. Was best een goede set. En zeker live met band voldoende meerwaarde voor een spot in de klub lijkt mij.
Ja, heb het niet over kwaliteit hoor. Meer over dat het weer een weer een erg goedkope naam erbij zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Tuurlijk, maar dat is Omdat Het Kan ft Average Rob ook.

En niks kwaads over hem als DJ, maar we zitten, Berre meegerekend, al aan eenzelfde aantal Belgen als vorig jaar. Hoopte dat we de Belgen daarmee wel een beetje gehad hebben.
Dat eerste is toch anders hoor dan deze. En we gaan de belgen records gewoon breken.

Lucy Dacus lijkt me uitgesloten met die show maar eindelijk eens Kae Tempest zou me erg blij maken. Glass Beams ook leuk.
Glass beams doen al twee festivals in belgie, denk niet dat die er gaan staan. Kae tempest zou heel fijn zijn!

• Leuk
Waarderingen: mattman
Your aankondiging A Day To Remember
Ze zijn nog in de buurt rond Werchter maar ach de kans toch klein 🤔
1000017784.jpg

Ligt het aan mij of zijn er dingen veranderd aan de volgorde op de website? Iemand die zich het beter kan herinneren, want ben namelijk helemaal niet zeker?

Ligt het aan mij of zijn er dingen veranderd aan de volgorde op de website? Iemand die zich het beter kan herinneren, want ben namelijk helemaal niet zeker?
Klopt. Purple Disco Machine staat bijvoorbeeld niet meer naast Warhaus.

Users who are viewing this thread