Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tuurlijk, maar dat is Omdat Het Kan ft Average Rob ook.
En niks kwaads over hem als DJ, maar we zitten, Berre meegerekend, al aan eenzelfde aantal Belgen als vorig jaar. Hoopte dat we de Belgen daarmee wel een beetje gehad hebben.
Used afgelopen weekend zien draaien als opwarmer voor Netsky. Was best een goede set. En zeker live met band voldoende meerwaarde voor een spot in de klub lijkt mij.
Used afgelopen weekend zien draaien als opwarmer voor Netsky. Was best een goede set. En zeker live met band voldoende meerwaarde voor een spot in de klub lijkt mij.
Tuurlijk, maar dat is Omdat Het Kan ft Average Rob ook.
En niks kwaads over hem als DJ, maar we zitten, Berre meegerekend, al aan eenzelfde aantal Belgen als vorig jaar. Hoopte dat we de Belgen daarmee wel een beetje gehad hebben.
Ligt het aan mij of zijn er dingen veranderd aan de volgorde op de website? Iemand die zich het beter kan herinneren, want ben namelijk helemaal niet zeker?