Rock Werchter 2025

Ga je Elbow helemaal uitzitten, mocht RAYE sub worden?? (Ik niet denk ik).
Wil beide sowieso zien, dus hopelijk na Elbow rustig door naar Raye op de main, in mijn ingebeelde schema kan dat prima.

Mede daardoor hoop ik dat ze gewoon subt (want andersom is een lastige volgorde).

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Wil beide sowieso zien, dus hopelijk na Elbow rustig door naar Raye op de main, in mijn ingebeelde schema kan dat prima.

Mede daardoor hoop ik dat ze gewoon subt (want andersom is een lastige volgorde).

Ja, andersom wordt stuk lastiger. Ik hoop ook op sub, al blijft er weinig tijd over om even je blaas te legen en nog een fatsoenlijk plekje te krijgen.

Er moet bijna wel iets tussen Underworld en Lola Young bij komen. Die kan toch niet Barn Sub zijn op basis van 1 nummertje…

Zolang het goede Belgen zijn en de grote internationale namen een spetterend concert geven geen bezwaar.
In mijn ogen moet je dan niet komen aandraven met Glintsal, Berre, Dikke,Used en Jazz Brak bijvoorbeeld.
Ondanks dat sommigen op een golf van hype surfen zijn er in de belgische muziek wel bands op te vissen die al verder staan in hun groei als band en die die kansen nog nooit gekregen hebben, los kijkend van of ze aan het touren zijn of niet.
Amenra, Goose, Soulwax allen geen nieuw werk onder de arm is ook jammer.

al heb ik ze nu een paar keer gezien. Liever een Soulwax dan nog erbij dan veel andere opties. Waren destijds in The Barn echt, echt, écht op dreef (tegenover Alt-J op de Main geloof ik die voor de Foo's stonden)
toen gemist, wil het nu wel eens meemaken
destijds op pkp 2010 gezien was ook ongezien goed en nadien nog een 2manydj's set

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread