Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, andersom wordt stuk lastiger. Ik hoop ook op sub, al blijft er weinig tijd over om even je blaas te legen en nog een fatsoenlijk plekje te krijgen.
al heb ik ze nu een paar keer gezien. Liever een Soulwax dan nog erbij dan veel andere opties. Waren destijds in The Barn echt, echt, écht op dreef (tegenover Alt-J op de Main geloof ik die voor de Foo's stonden)
In mijn ogen moet je dan niet komen aandraven met Glintsal, Berre, Dikke,Used en Jazz Brak bijvoorbeeld.
Ondanks dat sommigen op een golf van hype surfen zijn er in de belgische muziek wel bands op te vissen die al verder staan in hun groei als band en die die kansen nog nooit gekregen hebben, los kijkend van of ze aan het touren zijn of niet.
Amenra, Goose, Soulwax allen geen nieuw werk onder de arm is ook jammer.
al heb ik ze nu een paar keer gezien. Liever een Soulwax dan nog erbij dan veel andere opties. Waren destijds in The Barn echt, echt, écht op dreef (tegenover Alt-J op de Main geloof ik die voor de Foo's stonden)