Graspop Metal Meeting 2025

Bekijk bijlage 13123

Zoals verwacht houdt Slayer het vermoedelijk bij een paar shows in de UK rond die ozzy show
Wellicht dat Anthrax of Amon Amarth nog een paar shows in Europa mee pakt in juni? Al acht ik de kans niet heel groot
Ik ben echt aan t twijfelen om me een paar dagen van werk vrij te pakken. Heb 1 juli al een halve dag vrij ivm Linkin Park, ff doortrekken tot eind van de week? 🤔

Nou het misterie rondom ADTR is opgelost, kondigen ineens zaalshows aan in Tilburg en Liege.
erg jammer dat die overal op de metalfestivals staan maar bij ons zalen doen.
ook echt bizar om tot Maart te wachten om een zaalshows in Mei aan te kondigen, waar hebben die al die tijd op gewacht dan?
Ze stonden nog wel op de leaked kamelot poster, dus had toch verwacht als die rond graspop op tour waren dat ze er gewoon zouden staan

• Verdrietig
Waarderingen: Steph85 en PimSp
Nou het misterie rondom ADTR is opgelost, kondigen ineens zaalshows aan in Tilburg en Liege.
erg jammer dat die overal op de metalfestivals staan maar bij ons zalen doen.
ook echt bizar om tot Maart te wachten om een zaalshows in Mei aan te kondigen, waar hebben die al die tijd op gewacht dan?
Ze stonden nog wel op de leaked kamelot poster, dus had toch verwacht als die rond graspop op tour waren dat ze er gewoon zouden staan
De keus van Luik vind ik een hele aparte zaal. Die is echt veeeel te klein voor hun lijkt mij.
Dit was vanaf de FOH...
1000083561.jpg

• Wow
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Het lijkt erop alsof Werchter met namen gaat komen vandaag, wat natuurlijk raar is voor een dinsdag. Kan me niet herinneren dat ze ooit iets op een dinsdag hebben gedaan.

Misschien omdat Graspop later in de week twee dagen nodig heeft voor headliner plus pakket?

Het lijkt erop alsof Werchter met namen gaat komen vandaag, wat natuurlijk raar is voor een dinsdag. Kan me niet herinneren dat ze ooit iets op een dinsdag hebben gedaan.

Misschien omdat Graspop later in de week twee dagen nodig heeft voor headliner plus pakket?
ben groot fan van vergezochte theoriën, maar deze gaat zelfs mij te ver :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: BlackwaterPark en Jamel
Behemoth heeft nog geen zomerfestivals staan, blijf het toch vreemd vinden dat die in het voorjaar niet in België spelen.
Misschien komen die wel langs voor een exclusieve festival show en vullen die één van die hogere main spots ?
Nergal is met me and that man op tour

Users who are viewing this thread