Graspop Metal Meeting 2025

Morgen onze laatste Headlinder bekend?

Voor mij zou de combo Slipknot met eronder FIR en Volbeat met eronder Skillet (op de posterindeling) niet onlogisch lijken. Ook als semi-cooldown telkens voor het stevigere werk ben ik hier wel voor te vinden. Met 3/4 zou die avond voor mij wel geslaagd zijn + de show van FIR is op zich misschien wel boeiend genoeg om door de muziek te kijken.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en festivalryo
Novarock kondigt een cancel aan van Bad Wolves. Nog geen idee wat dit zal betekenen voor hun show op Graspop
Niet alweer... in 2023 zouden ze er ook staan, maar hebben toen ook gecanceld. Is een band die ik in 23 editie had ontdekt en keek er erg naar uit om ze dit jaar wel te zien....

Ik had eigenlijk verwacht dat de ghouls nog een cycle hetzelfde zouden blijven. Het leek toch wel die 2 albums + 1 EP te zijn en daarna pas een verandering

Nieuwe nummer is erg goed, doet me ergens een beetje denken aan Opeth. Zouden ze weer die gitarist hebben gehuurd?

Ik kan niet wachten tot de Savatage tour begint, ik ben benieuwd naar de setlist! er zullen uiteraard de essentiële klassiekers van de groep zijn (Hall of the Mountain King, Gutter Ballet, Jesus Saves, Power Of the Night, Edge of Thorns, When The crowds are gone,...) maar ik hoop dat er ook stukken zullen zijn zoals Taunting Cobras, The Hourglass, Castles Burning,...

we zijn er bijna!

Holding Hold The Line GIF

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Steph85

Users who are viewing this thread