Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En aan het einde ook gelijk de nieuwe stijl van de ghouls en frontman gerevealt. Ik vind de ghouls er goed uit zien maar ik weet nog niet zo goed wat ik van papa V moet vinden
Ik had eigenlijk verwacht dat de ghouls nog een cycle hetzelfde zouden blijven. Het leek toch wel die 2 albums + 1 EP te zijn en daarna pas een verandering
Nieuwe nummer is erg goed, doet me ergens een beetje denken aan Opeth. Zouden ze weer die gitarist hebben gehuurd?
Ik kan niet wachten tot de Savatage tour begint, ik ben benieuwd naar de setlist! er zullen uiteraard de essentiële klassiekers van de groep zijn (Hall of the Mountain King, Gutter Ballet, Jesus Saves, Power Of the Night, Edge of Thorns, When The crowds are gone,...) maar ik hoop dat er ook stukken zullen zijn zoals Taunting Cobras, The Hourglass, Castles Burning,...