Graspop Metal Meeting 2025

We hadden Heilung afgeschreven omdat ze die in Maastricht duidelijk hadden aangekondigd als Benelux exclusive, maar die waren blijkbaar wel gewoon beschikbaar voor Belgische festivals aangezien RW ze net heeft aangekondigd. Dan kunnen ze in de catagorie van metalbands die RW van Graspop heeft afgesnoept :P Al veranderd het voor graspop niet heel veel, want ze zijn nog steeds uitgesloten.

We hadden Heilung afgeschreven omdat ze die in Maastricht duidelijk hadden aangekondigd als Benelux exclusive, maar die waren blijkbaar wel gewoon beschikbaar voor Belgische festivals aangezien RW ze net heeft aangekondigd. Dan kunnen ze in de catagorie van metalbands die RW van Graspop heeft afgesnoept :P Al veranderd het voor graspop niet heel veel, want ze zijn nog steeds uitgesloten.
Wel jammer dat we deze moeten missen!

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
Vind ik wel wat oneerlijk hoor. Er zullen genoeg mensen zijn die daardoor speciaal voor Maastricht een kaart hebben gekocht. Enige Benelux show van die tour, en dan nu komt Werchter hiermee aan.
Zowel de venue van Maastricht als de band had dat bevestigd als exclusief...

Ligt dat nu aan mij of gaat till Lindeman zijn Sportpaleis verkoop een pak minder dan dat ik verwacht had?
veel van zijn fans in de benelux hebben natuurlijk gewoon een ticket voor zijn optredens in de ziggo dome of graspop, die al veel eerder aangekondigd waren.

Hi! Eerst waren er inderdaad kleine bandjes. Volgens mij zelfs een soort bandwedstrijd en dan een surprise band nog. Ik weet dat in 2016 of 2017 toen de donderdag ochtend Trivium bekend werd gemaakt voor die avond.
Nu is het vooral een soort pre party. Eerst was dit op de camping met een Red Bull DJ team. Maar vanaf vorig jaar hebben ze DJs in de metaldome (en volgens mij het Classic Rock Cafe) gezet. Toen ging dit niet helemaal door, door het weer. Maar hadden ze wel nog 1 DJ wat plaatjes laten draaien.
Maar het word waarschijnlijk weer een Studio Brussel pre party. Heb daar wel echt weer zin in hoor!
Hey bedankt voor deze informatie! Het is alweer een tijdje geleden dat ik daar ben geweest, dus ik weet niet hoe het er nu voor staat met betrekking tot dit. Maar goed om te weten dat er iets zal zijn ˆˆ

Users who are viewing this thread