Graspop Metal Meeting 2025

The Slayer UK shows are billed as their "only European headline appearances of the year". Fingers crossed for 2026, then.

Nou het misterie rondom ADTR is opgelost, kondigen ineens zaalshows aan in Tilburg en Liege.
erg jammer dat die overal op de metalfestivals staan maar bij ons zalen doen.
ook echt bizar om tot Maart te wachten om een zaalshows in Mei aan te kondigen, waar hebben die al die tijd op gewacht dan?
Ze stonden nog wel op de leaked kamelot poster, dus had toch verwacht als die rond graspop op tour waren dat ze er gewoon zouden staan

Nou het misterie rondom ADTR is opgelost, kondigen ineens zaalshows aan in Tilburg en Liege.
erg jammer dat die overal op de metalfestivals staan maar bij ons zalen doen.
ook echt bizar om tot Maart te wachten om een zaalshows in Mei aan te kondigen, waar hebben die al die tijd op gewacht dan?
Ze stonden nog wel op de leaked kamelot poster, dus had toch verwacht als die rond graspop op tour waren dat ze er gewoon zouden staan
De keus van Luik vind ik een hele aparte zaal. Die is echt veeeel te klein voor hun lijkt mij.
Dit was vanaf de FOH...
1000083561.jpg

• Wow
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Het lijkt erop alsof Werchter met namen gaat komen vandaag, wat natuurlijk raar is voor een dinsdag. Kan me niet herinneren dat ze ooit iets op een dinsdag hebben gedaan.

Misschien omdat Graspop later in de week twee dagen nodig heeft voor headliner plus pakket?

Het lijkt erop alsof Werchter met namen gaat komen vandaag, wat natuurlijk raar is voor een dinsdag. Kan me niet herinneren dat ze ooit iets op een dinsdag hebben gedaan.

Misschien omdat Graspop later in de week twee dagen nodig heeft voor headliner plus pakket?
ben groot fan van vergezochte theoriën, maar deze gaat zelfs mij te ver :ROFLMAO:

Behemoth heeft nog geen zomerfestivals staan, blijf het toch vreemd vinden dat die in het voorjaar niet in België spelen.
Misschien komen die wel langs voor een exclusieve festival show en vullen die één van die hogere main spots ?
Nergal is met me and that man op tour

Hoi :) Dit wordt mijn 2e keer in GMM, de eerste was in 2016, en die editie vond plaats van vrijdag tot zondag. Voor degenen die op donderdag op de camping aankwamen, waren er die avond een paar concerten. Ik herinner me Primal Fear en UDO. Zal er in de editie van 2025 iets over dit onderwerp staan? Sorry voor mijn slechte vertaling ˆˆ

Hoi :) Dit wordt mijn 2e keer in GMM, de eerste was in 2016, en die editie vond plaats van vrijdag tot zondag. Voor degenen die op donderdag op de camping aankwamen, waren er die avond een paar concerten. Ik herinner me Primal Fear en UDO. Zal er in de editie van 2025 iets over dit onderwerp staan? Sorry voor mijn slechte vertaling ˆˆ
Vorig jaar was er enkel een soort feestje van StuBru in de metal dome op woensdag avond geloof ik, geen echte bands

(correct me if im wrong, ben zelf donderdag ochtend aangekomen)

99% kans dat adtr niet komt idd, al lijkt spelen ze ook wel ee franse zaal én hellfest. Zou ze nog niet geheel uittellen, al moeten ze voor mij niet komen. Of misschien zien ze Wallonië bij adtr ook gwn als een apart land 😄

Hi! Eerst waren er inderdaad kleine bandjes. Volgens mij zelfs een soort bandwedstrijd en dan een surprise band nog. Ik weet dat in 2016 of 2017 toen de donderdag ochtend Trivium bekend werd gemaakt voor die avond.
Nu is het vooral een soort pre party. Eerst was dit op de camping met een Red Bull DJ team. Maar vanaf vorig jaar hebben ze DJs in de metaldome (en volgens mij het Classic Rock Cafe) gezet. Toen ging dit niet helemaal door, door het weer. Maar hadden ze wel nog 1 DJ wat plaatjes laten draaien.
Maar het word waarschijnlijk weer een Studio Brussel pre party. Heb daar wel echt weer zin in hoor!

Vorig jaar was er enkel een soort feestje van StuBru in de metal dome op woensdag avond geloof ik, geen echte bands

(correct me if im wrong, ben zelf donderdag ochtend aangekomen)
Jup woensdag was oorspronkelijk gecanceld, maar onofficieel gingen de dj's gewoon door. Alhoewel die booth ook eens een uurtje die avond onbemand was.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
99% kans dat adtr niet komt idd, al lijkt spelen ze ook wel ee franse zaal én hellfest. Zou ze nog niet geheel uittellen, al moeten ze voor mij niet komen. Of misschien zien ze Wallonië bij adtr ook gwn als een apart land 😄
Maar dan toch zeker niet op Graspop.

Users who are viewing this thread