Graspop Metal Meeting 2025

We hangen al langer dan 24u op p 661. Zo gaan we er nooit raken he 🤘😵
Ik geef het een weekje.
1 pagina vol met "misschien komt volbeat"
1 pagina met "ah jammer volbeat komt niet"
3 pagina's met het opnoemen van kleinere headliners die beschikbaar en realistisch zijn, die exact hetzelfde zijn als wat we 10 pagina 's terug al genoemd hebben
En dan zijn we er al :)

we naderen pagina 666! 😈
Als je iets zou kunnen veranderen aan het huidige dagschema, wat zou dat dan zijn? (zonder de groepen te veranderen, alleen de startvolgorde of de scène).

Voor mij zou het donderdag deel uitmaken van de startorders voor de Main Stages!

North:

Warkings
Alestorm
Motionless in White
Powerwolf
Dream Theater

South:

Municipal Waste
Beast In Black
Landmvrks
Epica
Iron Maiden

we naderen pagina 666! 😈
Als je iets zou kunnen veranderen aan het huidige dagschema, wat zou dat dan zijn? (zonder de groepen te veranderen, alleen de startvolgorde of de scène).

Voor mij zou het donderdag deel uitmaken van de startorders voor de Main Stages!

North:

Warkings
Alestorm
Motionless in White
Powerwolf
Dream Theater

South:

Municipal Waste
Beast In Black
Landmvrks
Epica
Iron Maiden
Leuke originele vraag, dankjewel!

Dus als ik de spelregels goed begrijp mag je de bands niet veranderen en niet van dag wisselen, maar je mag wel het podium aanpassen waar de bands spelen?

Ik zou:
  1. Jinjer en Skillet omwisselen
  2. Deathklok naar de marquee, wat vroeger op de dag. Rond derdelaatste of vierdelaatste
  3. The Hu naar de mainstage
  4. Imminence 1 plekje vroeger in de marquee, tijdens Lorna Shore
  5. Charlotte Wessels omwisselen met Warkings
  6. Beast in black op de nieuwe boneyard stage
  7. Blood incantation omwisselen met eagles of death metal
  8. Dragonforce omwisselen met Kittie
  9. Als je wel bands van dag mag wisselen dan wissel ik nog Hatebreed met Opeth, aangezien ze beiden maarquee headliners zijn moet dat kunnen :)

• Winning
Waarderingen: Steph85
Het blijft de grootste locatie.
Ik hoop nog altijd dat ze het Phillipsstadion een keer gebruiken voor een metalconcert, nu Guus Meeuwis niet meer daar speelt.
Pfoh toen ze dat strijp S concert hadden met Flogging Molly in het voorprogramma. Dat was de vetste locatie ooit. Niet voor niks dat ze in alle dorpen eromheen klaagde over de weerkaatsing van de muziek! Grandioos concert was dat 🤘🏻

Leuke originele vraag, dankjewel!

Dus als ik de spelregels goed begrijp mag je de bands niet veranderen en niet van dag wisselen, maar je mag wel het podium aanpassen waar de bands spelen?

Ik zou:
  1. Jinjer en Skillet omwisselen
  2. Deathklok naar de marquee, wat vroeger op de dag. Rond derdelaatste of vierdelaatste
  3. The Hu naar de mainstage
  4. Imminence 1 plekje vroeger in de marquee, tijdens Lorna Shore
  5. Charlotte Wessels omwisselen met Warkings
  6. Beast in black op de nieuwe boneyard stage
  7. Blood incantation omwisselen met eagles of death metal
  8. Dragonforce omwisselen met Kittie
  9. Als je wel bands van dag mag wisselen dan wissel ik nog Hatebreed met Opeth, aangezien ze beiden maarquee headliners zijn moet dat kunnen :)
ja dat klopt! 😉
Oh ja, je hebt geweldige ideeën!
Het is waar dat de uitwisseling van Charlotte Wessels en Warkings, ik zeg JA!!!! 😁

Users who are viewing this thread