Graspop Metal Meeting 2025

We hangen al langer dan 24u op p 661. Zo gaan we er nooit raken he 🤘😵
Ik geef het een weekje.
1 pagina vol met "misschien komt volbeat"
1 pagina met "ah jammer volbeat komt niet"
3 pagina's met het opnoemen van kleinere headliners die beschikbaar en realistisch zijn, die exact hetzelfde zijn als wat we 10 pagina 's terug al genoemd hebben
En dan zijn we er al :)

Rival sons kunnen we ook schrappen, achtte de kans ook niet zo groot maar die Gana blijkbaar naar rock Zottegem
FB_IMG_1741028823765.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
we naderen pagina 666! 😈
Als je iets zou kunnen veranderen aan het huidige dagschema, wat zou dat dan zijn? (zonder de groepen te veranderen, alleen de startvolgorde of de scène).

Voor mij zou het donderdag deel uitmaken van de startorders voor de Main Stages!

North:

Warkings
Alestorm
Motionless in White
Powerwolf
Dream Theater

South:

Municipal Waste
Beast In Black
Landmvrks
Epica
Iron Maiden

we naderen pagina 666! 😈
Als je iets zou kunnen veranderen aan het huidige dagschema, wat zou dat dan zijn? (zonder de groepen te veranderen, alleen de startvolgorde of de scène).

Voor mij zou het donderdag deel uitmaken van de startorders voor de Main Stages!

North:

Warkings
Alestorm
Motionless in White
Powerwolf
Dream Theater

South:

Municipal Waste
Beast In Black
Landmvrks
Epica
Iron Maiden
Leuke originele vraag, dankjewel!

Dus als ik de spelregels goed begrijp mag je de bands niet veranderen en niet van dag wisselen, maar je mag wel het podium aanpassen waar de bands spelen?

Ik zou:
  1. Jinjer en Skillet omwisselen
  2. Deathklok naar de marquee, wat vroeger op de dag. Rond derdelaatste of vierdelaatste
  3. The Hu naar de mainstage
  4. Imminence 1 plekje vroeger in de marquee, tijdens Lorna Shore
  5. Charlotte Wessels omwisselen met Warkings
  6. Beast in black op de nieuwe boneyard stage
  7. Blood incantation omwisselen met eagles of death metal
  8. Dragonforce omwisselen met Kittie
  9. Als je wel bands van dag mag wisselen dan wissel ik nog Hatebreed met Opeth, aangezien ze beiden maarquee headliners zijn moet dat kunnen :)

Het blijft de grootste locatie.
Ik hoop nog altijd dat ze het Phillipsstadion een keer gebruiken voor een metalconcert, nu Guus Meeuwis niet meer daar speelt.
Pfoh toen ze dat strijp S concert hadden met Flogging Molly in het voorprogramma. Dat was de vetste locatie ooit. Niet voor niks dat ze in alle dorpen eromheen klaagde over de weerkaatsing van de muziek! Grandioos concert was dat 🤘🏻

• Leuk
Waarderingen: PFR666

Dus als ik de spelregels goed begrijp mag je de bands niet veranderen en niet van dag wisselen, maar je mag wel het podium aanpassen waar de bands spelen?

Ik zou:
  2. Deathklok naar de marquee, wat vroeger op de dag. Rond derdelaatste of vierdelaatste
  9. Als je wel bands van dag mag wisselen dan wissel ik nog Hatebreed met Opeth, aangezien ze beiden maarquee headliners zijn moet dat kunnen :)
ja dat klopt! 😉
Oh ja, je hebt geweldige ideeën!
Het is waar dat de uitwisseling van Charlotte Wessels en Warkings, ik zeg JA!!!! 😁

Ik zou:
Boneyard stage?

we naderen pagina 666! 😈

North:

Warkings
Alestorm
Motionless in White
Powerwolf
Dream Theater

South:

Municipal Waste
Beast In Black
Landmvrks
Epica
Iron Maiden
Oh, laat me even de clashfinder erbij halen 🧐

Donderdag

Met de cancel van Flogging Molly is mijn grootste clash eigenlijk opgelost. Maar gezien ik die dag misschien nog moet werken: Beast in Black wisselen met Lagwagon of zo. Dat ik Beast in Black niet weeral mis.

(Liefst van al zou ik eigenlijk gewoon de donderdag headliners wisselen met die van vrijdag, omdat ik misschien ook vrijdagvoormiddag moet werken. Maar dat zou de regels breken zijn).

Vrijdag

Als British Lion clasht met As Everything Unfolds, een van beide wisselen met Dead Poet Society.
Me First and the Gimme Gimmes wisselen met Polaris. Want nu zal er vermoedelijk een clash zijn met Falling in Reverse (waar ik wel nieuwsgierig naar ben).

Zaterdag

The Hu wisselen met Cattle Decapitation, want ik wil Dragonforce ook zien. Misschien Bad Wolves ook wat opschuiven, gezien de clash met Kittie, maar hangt nog veel af van wat er bij komt op die dag.

Zondag

Katatonia wisselen met Triptykon of zo, want nu clashen ze met Savatage.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Pfoh toen ze dat strijp S concert hadden met Flogging Molly in het voorprogramma. Dat was de vetste locatie ooit. Niet voor niks dat ze in alle dorpen eromheen klaagde over de weerkaatsing van de muziek! Grandioos concert was dat 🤘🏻
Helaas zijn zo'n formaat concerten niet meer mogelijk door aanbouw van een flat op dat terrein.
Vorig jaar wel naar NOFX geweest daar, maar je zag dat dat terrein flink kleiner is geworden. Nu qua formaat beetje formaatje 013 vloer als ik moet schatten. Nog steeds een gaaf terrein om misschien eens per jaar ff wat leuke bandjes neer te zetten!

• Leuk
Waarderingen: Nu_metal90
Oh, laat me even de clashfinder erbij halen 🧐

Donderdag

Met de cancel van Flogging Molly is mijn grootste clash eigenlijk opgelost. Maar gezien ik die dag misschien nog moet werken: Beast in Black wisselen met Lagwagon of zo. Dat ik Beast in Black niet weeral mis.

(Liefst van al zou ik eigenlijk gewoon de donderdag headliners wisselen met die van vrijdag, omdat ik misschien ook vrijdagvoormiddag moet werken. Maar dat zou de regels breken zijn).

Vrijdag

Als British Lion clasht met As Everything Unfolds, een van beide wisselen met Dead Poet Society.
Me First and the Gimme Gimmes wisselen met Polaris. Want nu zal er vermoedelijk een clash zijn met Falling in Reverse (waar ik wel nieuwsgierig naar ben).

Zaterdag

The Hu wisselen met Cattle Decapitation, want ik wil Dragonforce ook zien. Misschien Bad Wolves ook wat opschuiven, gezien de clash met Kittie, maar hangt nog veel af van wat er bij komt op die dag.

Zondag

Katatonia wisselen met Triptykon of zo, want nu clashen ze met Savatage.
Het is waar dat het dit jaar een beetje op “ClashFest” lijkt! Ja, Polaris loopt ook het risico in conflict te komen met The Ghost Inside, het is raar! De Hu en Dragonforce tegelijk (+ een nog onbekende sub op de Main Stages, te gek! 😭😭

Ik neem jouw idee graag mee voor zondag! Katatonia/Savatage/Currents is mijn grootste clash van het weekend met Dream Theater/Paradise Lost op donderdag.

Dat was zeker een topconcert. Staat bij mij op 2. Nummer 1 is toch zeker die in Odense, dat was echt ge-wel-dig !!!

Even op het zaalplan voor Till Lindemann gekekeken, maar loopt dus duidelijk niet storm voor zijn show in Antwerpen. Benieuwd hoe het met de GMM zondag loopt. Lijkt mij toch ook niet de grote naam waar ze op gehoopt hadden...

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Bekijk bijlage 13123

Zoals verwacht houdt Slayer het vermoedelijk bij een paar shows in de UK rond die ozzy show
Wellicht dat Anthrax of Amon Amarth nog een paar shows in Europa mee pakt in juni? Al acht ik de kans niet heel groot
Ik ben echt aan t twijfelen om me een paar dagen van werk vrij te pakken. Heb 1 juli al een halve dag vrij ivm Linkin Park, ff doortrekken tot eind van de week? 🤔

Users who are viewing this thread