Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">boskothom wrote:</div>
Hallo eventjes een vraagje ? is de kans groot dat Ben Howard opnieuw komt dit jaar of toch eerder niet ?

Uitgesloten. Hij stond er al in 2012 en 2013 en tourt niet deze zomer.

Hij tourt in juli, maar ze gaan hem inderdaad geen 3 keer op rij laten komen, er staat al genoeg herhaling.

Editors mag van mij altijd komen, herhaling of niet. Ze zijn gewoon een van mijn absolute favorieten en die kun je natuurlijk niet vaak genoeg zien.

Jezus, Editors echt niet. Een headliner 3 jaar op rij op herhaling, dat is in de festivalwereld ongezien. Dat is echt wel het laatste dat ze mogen doen na de KoL-controverse.

Laat maar doorkomen, ben al twee jaar achter elkaar niet op werchter geweest dus voor mij is t niet zo'n herhaling.
Maar ik ga ook naar Pinkpop dus hoeven niet per se te komen :) Maar zeker niet erg als ze komen!

Jezus, Editors echt niet. Een headliner 3 jaar op rij op herhaling, dat is in de festivalwereld ongezien. Dat is echt wel het laatste dat ze mogen doen na de KoL-controverse.

Klopt, maar ja ! is wel stukken beter dan KoL en ik vind het geen slechte band. En heb het idee dat Editors ook niet te moeilijk doen als ze een keer niet headliner zijn. Dat gevoel heb ik er in ieder geval bij. Maar ja ! we zullen zien !

Ik ben al 26 keer naar rock werchter geweest alleen de laatste 2 jaar niet (graspop)
Nu zijn er veel veranderingen geweest .Kan ik ergens een site map vinden om te kijken waar ik aankomende zomer mijn biertje kan drinken hahaha

Waar staat dat dat deftones op sonisphere staan? zou wel heel vet zijn!!

Forum van Sonisphere, blijkbaar een dagbladhandel die de nieuwe editie van Kerrang te vroeg in de rekken had gelegd. Op het forum staat een screenshot, Deftones en Frank Turner zijn de enige namen die op Werchter passen qua stijl.

Editors hoeft van mij echt niet meer te komen. Vond het een oersaaie afsluiter, op het liedje papillon na, die is awesome.

Met de Deftones ben ik niet erg bekend maar volgens mij is het best leuk.

Deep purple en Status Quo zou leuk zijn, maar de tourdatas van Deep Purple gaan nog maar tot april en 2 april zijn ze in Antwerpen dus kans lijkt me klein.

Status Quo is sowieso wel in Europa en heeft tussen 27 juni en 12 juli geen data staan. Die maken wel kans denk ik, want ze doen ook allemaal festivals.

Hahaha nee joh dat moet niet in het begin maar ergens op de middag, op hetzelfde tijdstip als Gogol Bordello vorig jaar. Dat wordt gegarandeerd een wild feestje.

Editors hoeft van mij echt niet meer te komen. Vond het een oersaaie afsluiter, op het liedje papillon na, die is awesome.

Met de Deftones ben ik niet erg bekend maar volgens mij is het best leuk.

Deep purple en Status Quo zou leuk zijn, maar de tourdatas van Deep Purple gaan nog maar tot april en 2 april zijn ze in Antwerpen dus kans lijkt me klein.

Status Quo is sowieso wel in Europa en heeft tussen 27 juni en 12 juli geen data staan. Die maken wel kans denk ik, want ze doen ook allemaal festivals.

Deep Purple staat ook op Hellfest een week eerder

Users who are viewing this thread