Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
misschien een heel onverwachte naam maar zou het mogelijk zijn dat de verborgen headliner de scorpions worden? die gasten zitten in europa tussen tot 1 augustus (tot nu toe) maar er is nog niets bekend gemaakt tussen 13 juni en 1 augustus... mss zit er wel een iniminikansje in voor RW of classic?

misschien een heel onverwachte naam maar zou het mogelijk zijn dat de verborgen headliner de scorpions worden? die gasten zitten in europa tussen tot 1 augustus (tot nu toe) maar er is nog niets bekend gemaakt tussen 13 juni en 1 augustus… mss zit er wel een iniminikansje in voor RW of classic?

Wie?

Hmgrpf, ik uhm, ik durf het bijna niet te vertellen maar uhm. Ik ga KoL twee keer zien dit jaar... Heb net kaarten gewonnen bij 3FM voor de Ziggo Dome .... #JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hmgrpf, ik uhm, ik durf het bijna niet te vertellen maar uhm. Ik ga KoL twee keer zien dit jaar… Heb net kaarten gewonnen bij 3FM voor de Ziggo Dome …. #JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dat is goed balen dan.. Nee hoor, gefeliciteerd man! Je heb het verdient als ik zie hoeveel moeite je ervoor gedaan hebt :)

The Scorpions gaan natuurlijk nooit komen. De reactie van Stockholm Syndrome zegt genoeg, ik durf te wedden dat deze band heel onbekend is bij het Werchter-publiek. En die gaan echt geen extra kaarten verkopen. Eerder iets voor Classic.

Ik dacht dat The Scorpions een jaar of twee geleden al hun allerlaatste Belgische optreden ooit gegeven hadden? Zijn die nu nog altijd bezig met hun afscheidstour te verlengen?

Los daarvan, wat hierboven al staat. The Scorpions is het laatste wat ze daar nu op de zondag nodig hebben.

Btw, Dour komt vanavond met 20 namen, ik durf wedden dat er iets in zit dat we voor Werchter kunnen schrappen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Hmgrpf, ik uhm, ik durf het bijna niet te vertellen maar uhm. Ik ga KoL twee keer zien dit jaar… Heb net kaarten gewonnen bij 3FM voor de Ziggo Dome …. #JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dat is goed balen dan.. Nee hoor, gefeliciteerd man! Je heb het verdient als ik zie hoeveel moeite je ervoor gedaan hebt
icon_smile.gif

The Scorpions gaan natuurlijk nooit komen. De reactie van Stockholm Syndrome zegt genoeg, ik durf te wedden dat deze band heel onbekend is bij het Werchter-publiek. En die gaan echt geen extra kaarten verkopen. Eerder iets voor Classic.

Haha thanks. En tja, ik dacht dat ik best wel een muziekkenner was, maar The Scorpions zegt mij h-e-l-e-m-a-a-l niks

Haha thanks. En tja, ik dacht dat ik best wel een muziekkenner was, maar The Scorpions zegt mij h-e-l-e-m-a-a-l niks

Ik vind het toch vreemd dat sommige mensen The Scorpions niet kennen hoor. zoveel grote hits hebben zij gemaakt, of je weet niet dat die nummers van The Scorpions zijn, dat kan ook :D. Hoewel ik natuurlijk niet denk dat ze komen, denk ik dat als ze zouden komen wel headliner zouden zijn..

Er is trouwens een verschil tussen de vrijwel onbekende The Scorpions, en de enorm bekende Scorpions. Zonder 'The' ervoor dus. Ik wed dat iedereen ze wel kent, van Rock You Like a Hurricane, Wind of Change en Send Me An Angel.

Gaan er nu belletjes rinkelen? :)

Er is trouwens een verschil tussen de vrijwel onbekende The Scorpions, en de enorm bekende Scorpions. Zonder ‘The’ ervoor dus. Ik wed dat iedereen ze wel kent, van Rock You Like a Hurricane, Wind of Change en Send Me An Angel.

Gaan er nu belletjes rinkelen?
icon_smile.gif

Haha ik denk het niet, maar wel even goed om het verschil te benoemen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf ook even moest Googlen, maar dit bleek inderdaad een van de bands te zijn waarvan ik wel wat nummertjes kende maar geen idee van had hoe ze heette. Had ik vroeger ook met RHCP, toen ik dat Greatest Hits album luisterde was het echt een feest van herkenning terwijl ik geen idee had wie RHCP eigenlijk waren ;-)

sorry maar mits op dit forum onderwerp veel gepraat word zet ik het hier op:
Kan er iemand een forum beginne over Reggae geel?
Nogmaals excuseer dat ik het hierop post

Kans van De Staat is aanwezig maar is klein en onduidelijk. Is een Nederlandse band die klein is in Belgie maar wel een sterk album. Beetje de vraag hoe het wordt ontvangen. Maar als ze komen is de spot laag.

Scorpions... Ik zou het geweldig vinden, weinigen met mij.

Op zondag is de keuze beperkt uit RHCP, Netsky of ene verrassing met Daft Punk die toch nog zouden touren denk ik. Of Linkin Park, maar dan voor KOL

Ik hoor hier regelmatig Netsky langskomen, het leek me eerst al sterk dat die 3 jaar op rij zou komen maar nu hij op Tomorrowland staat kunnen we hem al wel helemaal afschrijven.

Users who are viewing this thread