<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Huh, ik dacht dat ik origineel was met mijn username…
Verder eens met http://festileaks.com/users/juw/@juw. Veel herhaling kan bij mij best goed zijn hoor, maar als het precies de bandjes zijn waar ik niks mee heb is het logisch lijkt mij. Verder lekker makkelijk om te zeggen dat Biffy Clyro hier op positieve reacties kan rekenen, niet zo raar als heel veel mensen op dit forum fan zijn. Ze hebben niets nieuws uitgebracht, en hebben in de tussentijd geen dikke hit(s) gehad zoals Bastille. Daarom vind ik het opnieuw boeken van die band opmerkelijk. Hopelijk staat er een leuke act tegenover.
tja ik had precies hetzelfde vorig jaar met Netsky. vind ik ook helemaal niks dus baalde dat die op herhaling en zo’n hoge spot kreeg. hetzelfde dus met Biffy Clyro wat ik wel vet vind. daarnaast heeft Bastille geen dikke hit gehad sinds vorig jaar Werchter. dus in dat opzich niets meer en niets minder dan Biffy Clyro. of komt dat omdat ik het hele album al kende voordat ze als singles werden uitgebracht?
Kan aan mij liggen hoor, maar heb het idee dat Bastille veel populairder geworden is. Die zullen sowieso een hoge spot krijgen, en bij Biffy Clyro betwijfel ik of ze veel hoger zullen spelen. Op 3FM worden ze erg vaak gedraaid, en Things We Lost in the Fire komt ook vaak voorbij op Studio Brussel.