<div class="d4p-bbt-quote-title">
JB7x wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Gloeilamp wrote:</div><br>
Spijker op de kop! Ik word nu direct als zeikerd uitgemaakt (zo ben ik hier al vaker genoemd), terwijl ik gewoon mijn mening geef. Ik ben best tevreden met deze lineup namelijk, maar niet met de laatste twee bekendmakingen. Mag dat hier ook ineens niet meer? Kom op zeg, dit is geen site om de line-up alleen maar op te hemelen, en ik vind het onzin dat ik dit goede namen zou moeten vinden. Dat beslis ik zelf wel. Bij de volgende bekendmaking roep ik misschien weer hele positieve dingen, maar noem me alsjeblieft geen zeurpiet als ik niet van deze muziek houd, laat iedereen gewoon zijn/haar mening geven. Het is verdomme een forum.
Nogmaals: ik ben heel erg blij met London Grammar. Hopen dat ik nu geen zeikerd meer ben..
Hehe, jij krijgt het wel altijd voor elkaar
komt ook vooral omdat jij ongegeneerd je mening zegt en het niet boeit wat mensen er van vinden omdat het jouw mening is. Tenminste zo kom je op mij over in dit forum. Vind ik heerlijk al ga ik er natuurlijk soms ook tegenin, maar aan het eind van de dag weer maatjes (voor zover je dat op een forum kan zeggen, maar ik bedoel niet pissig). sommige mensen hebben daar op het internet wat meer moeite mee als mensen het niet met hun mening eens zijn.<br><br>
dus volgende keer niet zo zeiken als iemand je voor zeikerd uitmaakt zeikerd. wat je mening wordt door in ieder geval de vaste gasten wel gewaardeerd.
en Bastille krijgt hoogstens één plekje hoger dan vorig jaar denk ik net zoals Biffy Clyro. waren wel één van de succesvollere acts vorig jaar. misschien dat ze beide op main komen te staan in de middag. kunnen ze allebei ook aan, al zat ik vorig jaar bij Bastille buiten en was daar het geluid niet optimaal. Mensen die wel moeite deden om in de tent te komen en kunnen vertellen hoe het klonk?
Thanks man! Dat vind ik nou eens fijn om te horen
Ik ben bij Bastille overigens ook niet binnengekomen, dat was echt één van de drukste momenten van het festival. Klonk buiten niet heel erg aangenaam inderdaad, ik ben toen bij die stellage naast het beeldscherm gaan zitten. Als ik ze op Pinkpop niet zie pak ik ze op Werchter misschien wel even mee.