Rock Werchter 2025

Maar daar is toch al een festival voor? RW moet uiteraard mee vernieuwen, maar dan binnen de livemuziek he. Zal altijd een mix blijven.

We weten allemaal dat dit gaat blijven evolueren, die mix. Volgend jaar hebben we met The Cure, Billie Eilish, Kendrick Lamar en System Of A Down misschien weer een mooi gevarieerd viertal grote headliners.
Nee , the cure, oasis, pearl jam en the national in 2026. Dan mag mijn muze terug binnen na deze serieuze slipper in 2025.

Dit is gewoon een zwakke editie. 1 dag zeer goed, nog een halve extra goede dag en dan de grote leegte. Het is de eerste keer in 28 edities dan in met lange tanden de voor mij ‘ onbekende’ groepjes ga beluisteren. De Poppy floppy dance kikkers zullen smullen, kirren van plezier, terwijl de boomers turen en op zoek moeten naar pils vertier. Roken zal ook niet meer mogen van de Schuur, vroeger een toffe vriend nu een slechte buur.

Zaterdag mist een klasbak zoals Tamino, net voor Sam Fender in de barn. Doodzonde
Wat me ook opvalt is de spreiding. Donderdag en vrijdag zou ik veel namen willen zien, terwijl dat naar het weekend toe afneemt en er precies iets minder gevarieerd geprogrammeerd is. Waarschijnlijk over de hele affiche wel voldoende variatie, maar er lijken op sommige dagen wel eerder themadagen te zijn.

Wat me ook opvalt is de spreiding. Donderdag en vrijdag zou ik veel namen willen zien, terwijl dat naar het weekend toe afneemt en er precies iets minder gevarieerd geprogrammeerd is. Waarschijnlijk over de hele affiche wel voldoende variatie, maar er lijken op sommige dagen wel eerder themadagen te zijn.

Ik vind het toch goed dat dit eindelijk gewoon eens een keer benoemd wordt. Werd tijd.

Users who are viewing this thread