Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn show in de Ziggo Dome eerder dit jaar was top! Ik moet toegeven dat ik vooraf een beetje sceptisch was, maar mijn moeder wilde graag gaan, dus zijn we gegaan. Uiteindelijk werd het een vermakelijke avond. Ik zou hem zeker niet zomaar skippen. Kan me voorstellen dat die Engelsen straks helemaal uit hun plaat gaan.
Neil Young zal aankomende zomer niet optreden op het populaire Britse festival Glastonbury. De 79-jarige Canadese zanger en zijn band, The Chrome Hearts, hebben zich teruggetrokken uit onvrede over de samenwerking tussen de organisatie en de Britse omroep BBC.
Heerlijk hoor. Met Rod en Neil twee prachtige veteranen op dit legendarische festival. Ik ga van beide met volle teugen genieten. Mooie kans om het repertoire van Neil weer eens in te duiken.
Heerlijk hoor. Met Rod en Neil twee prachtige veteranen op dit legendarische festival. Ik ga van beide met volle teugen genieten. Mooie kans om het repertoire van Neil weer eens in te duiken.