UK Glastonbury 2025

Told you. No idea why that Neil Young stuff was doing the rounds
Er gingen op Efestivals inderdaad allerlei namen rond en dit was inderdaad één van de grootste geruchten. Neil Young werd genoemd omdat die in de zomer ook weer gaat touren.

Jammer! Benieuwd naar de headliners.

Er gingen op Efestivals inderdaad allerlei namen rond en dit was inderdaad één van de grootste geruchten. Neil Young werd genoemd omdat die in de zomer ook weer gaat touren.

Jammer! Benieuwd naar de headliners.
Well The 1975 and Olivia Rodrigo are 2.

Other…. Do you like Loyle Carner?

Hier eentje die wel enorm blij is met Rod Stewart. Deze man is een muzieklegende. Al vanuit de jaren '60 met Small Faces en Jeff Beck en de decennia daarna zijn solomateriaal. Sailing is een persoonlijke guilty pleasure. Erg tof om hem te kunnen gaan zin en met al die gekke Britten dit mee te zingen.

Overigens zou ik 1975 een enorm matige keuze vinden als headliner. Is van het niveau Kensington als Pinkpop headliner.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Hier eentje die wel enorm blij is met Rod Stewart. Deze man is een muzieklegende. Al vanuit de jaren '60 met Small Faces en Jeff Beck en de decennia daarna zijn solomateriaal. Sailing is een persoonlijke guilty pleasure. Erg tof om hem te kunnen gaan zin en met al die gekke Britten dit mee te zingen.

Overigens zou ik 1975 een enorm matige keuze vinden als headliner. Is van het niveau Kensington als Pinkpop headliner.
you’ll find, as I am with Rock Werchter that bands are bigger in different places. The 1975 are certainly big enough in the U.K. Sure you’ll find something on the other stages if not.

Ik zie The 1975 ook niet echt gebeuren nog, of het moet een noodoplossing zijn.

Voor nu is Rodrigo (naast Stewart op Legend) imo de enige die ik echt met pen durf op te schrijven.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
The 1975 zou wat mij betreft wel erg zwak zijn. Scheelt dat dit eventuele keuzestress voorkomt ;).
Zou ook wat teleurgesteld zijn moesten The 1975 en Olivia Rodrigo 2 van de 3 headlineslots bezetten. Die show van The 1975 op RW was echt een afknapper

Benieuwd ook of Neil Young nog op de bill komt en zo ja op welke positie. Dat leek ook wel een zekerheidje.

Wel spannend, voor nu is alles naast de legend spot nog mogelijk. :D

Olivia Rodrigo gaan ze natuurlijk gewoon hebben. Geweldige naam ook op die plek.

The 1975 wordt toch echt genoemd door meerdere bronnen die er toch ook vaak op zaten. Ook niet echt de naam die je zomaar gokt (want eigenlijk zijn tijdelijk in 'hiatus' modus). Niet mijn band maar kan als headliner op dit festival wel wat worden. Derde naam is de grootste gok. Eminem wordt wederom veel genoemd. Optimisten zeggen Stevie Wonder.

Nick Cave tourt niet langs de festivals, maar met zijn geschiedenis met het festival, het feit dat het echt al lang geleden is (2013, voor hij écht groot werd) en het feit dat er in 2026 geen Glasto is, zie ik hem wel een one-off doen hier. Headliner Other Stage of, om de andere 2 jonkies te balanceren, zelfs Pyramid head? Charli XCX idem: lijkt te touren tot midden juni, maar zie haar Glasto wel nog meepikken. Zou een mega Other headliner kunnen zijn (genre Lana in 2023).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Sam Fender zie ik ook nog veel voorbij komen. Maar Rodrigo - Fender- 1975 zou aardig mager zijn. Zat anders te zien, maar toch.

You can go watch Loyle Carner headline the other stage instead
Ken ik ook niet zo heel goed eerlijk gezegd.

Heb de laatste dagen door alle podia en andere entertainment vormen heengelezen en ergens zou het ook wel fijn zijn om één avondje niet perse 50 artiesten te willen zien. Geeft ook ruimte om de kleinere podia af te gaan schuimen dus maak me er eigenlijk niet al te druk om. Als er één festival is waar je je niet gaat vervelen is het hier wel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread