Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
20 sessies open gehad. Eentje die het deed. tickets vanuit Londen kunnen bemachtigen. 4 uur sochtends heen (pfff) en 6:30 terug. Het wordt een taaie zit, maar pooooh wat een zin hierin
20 sessies open gehad. Eentje die het deed. tickets vanuit Londen kunnen bemachtigen. 4 uur sochtends heen (pfff) en 6:30 terug. Het wordt een taaie zit, maar pooooh wat een zin hierin
Even een tip voor zondag: Meerdere sessies lijkt gewoon te werken (ondanks wat ze op de site zetten). Ik had 3 laptops met elk meerdere browsers + incognitobrowsers. Elke laptop op een ander internetnetwerk (hotspot werk en eigen telefoon) en dan wachten
Ik was dus degene in ons groepje die er dichtbij was, maar niet gelukt. 4x erdoorheen en coaches kunnen selecteren die dan toch niet beschikbaar bleken. Zonde, maar zondag nieuwe kans
Even een tip voor zondag: Meerdere sessies lijkt gewoon te werken (ondanks wat ze op de site zetten). Ik had 3 laptops met elk meerdere browsers + incognitobrowsers. Elke laptop op een ander internetnetwerk (hotspot werk en eigen telefoon) en dan wachten
Precies, was vroeger ook al het geval. Nu krijg je gewoon per browsersessie (aparte browser/incognito, niet meerdere tabs in dezelfde browser) een aparte ID toegewezen. Of je devices op hetzelfde netwerk zitten, maakt eigenlijk zelfs niets uit.
zeker fake! Na optredens in Primavera Sound Barcelona en Porto eerse helft van juni is Waxahatchee (Woodsies stage) aangekondigd als Green River Festival headliner in de USA op 20 en 22 jun 2025i. Lijkt me sterk dat ze een festival in de USA doen en dan terug het vliegtuig nemen onmiddellijk erna om terug naar Europa te vliegen voor Glastonbury