UK Glastonbury 2025

20 sessies open gehad. Eentje die het deed. tickets vanuit Londen kunnen bemachtigen. 4 uur sochtends heen (pfff) en 6:30 terug. Het wordt een taaie zit, maar pooooh wat een zin hierin
Wat een tijden haha. Vooral zo vroeg op de terugweg. Maar je hebt kaarten! Gefeliciteerd! Ik ben nooit verder gekomen dan 2 blokjes,

Wat een tijden haha. Vooral zo vroeg op de terugweg. Maar je hebt kaarten! Gefeliciteerd! Ik ben nooit verder gekomen dan 2 blokjes,
Ja hahaha ik had al wat tijden geprobeerd, maar die werkte niet. Toen maar besloten echt klote tijden te selecteren in de hoop dat het zou werken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Proficiat, Joris! First time?

Alles opgeteld waren er hier 4 succesvolle groepjes van de 14 die ik opvolgde.

Even een tip voor zondag: Meerdere sessies lijkt gewoon te werken (ondanks wat ze op de site zetten). Ik had 3 laptops met elk meerdere browsers + incognitobrowsers. Elke laptop op een ander internetnetwerk (hotspot werk en eigen telefoon) en dan wachten

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Even een tip voor zondag: Meerdere sessies lijkt gewoon te werken (ondanks wat ze op de site zetten). Ik had 3 laptops met elk meerdere browsers + incognitobrowsers. Elke laptop op een ander internetnetwerk (hotspot werk en eigen telefoon) en dan wachten
Precies, was vroeger ook al het geval. Nu krijg je gewoon per browsersessie (aparte browser/incognito, niet meerdere tabs in dezelfde browser) een aparte ID toegewezen. Of je devices op hetzelfde netwerk zitten, maakt eigenlijk zelfs niets uit.

Hij is fake (denk ik) maar geeft wel weer wat voer voor discussie.......
Bekijk bijlage 10981
zeker fake! Na optredens in Primavera Sound Barcelona en Porto eerse helft van juni is Waxahatchee (Woodsies stage) aangekondigd als Green River Festival headliner in de USA op 20 en 22 jun 2025i. Lijkt me sterk dat ze een festival in de USA doen en dan terug het vliegtuig nemen onmiddellijk erna om terug naar Europa te vliegen voor Glastonbury

Users who are viewing this thread