UK Glastonbury 2025

Kan Linkin Park hier niet gewoon headliner zijn?
Technisch gezien wel, maar lijkt me niet dat Glasto daarop springt. Deden ze zelfs niet in de tijd van het originele Linkin Park.

Eerder voor Download of desnoods R+L.

LP won’t be a band headlining Glastonbury, as someone said above they’ll play Download.

There’s a lot of talk now that Sam Fender is in talks to headline (replacing Foo Fighters who were due to do it)

LP won’t be a band headlining Glastonbury, as someone said above they’ll play Download.

There’s a lot of talk now that Sam Fender is in talks to headline (replacing Foo Fighters who were due to do it)
De Foo's stonden er vorig jaar nog met een (not so) secret set en Grohl was all over the place. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat die dit jaar alweer waren teruggekeerd, dit keer om te headlinen.

De Foo's stonden er vorig jaar nog met een (not so) secret set en Grohl was all over the place. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat die dit jaar alweer waren teruggekeerd, dit keer om te headlinen.
It’s from a good source so I tend to believe it. The foos secret set was in 2023 and typically those that play secret sets do appear subsequently with big spots, see the Killers and Foals a recent examples

But yeah, with Dave’s indiscretions I think that’s off the table now

Eerst zien voor ik het geloof. Kans lijkt me klein maar zou natuurlijk wel gigantisch zijn!

Trouwens, volgens die nieuwe data dus geen Fontains D.C. op Glastonbury dit jaar. Stonden er natuurlijk dit jaar al maar er waren toch wel verwachtingen dat die volgend jaar misschien de Other gingen headlinen.

Maar inclusief The XX? Lijkt mij komend jaar toch nog niet?
Daarnaast apart dat Olivia Rodrigo en Sam Fender overal worden genoemd als grote kanshebbers, maar dan hier ineens niet tussen staan

Ja, de mensen op efests zijn gewoon desperate dat het niet Fred Again.. - Olivia Rodrigo - Sam Fender wordt. Begrijpelijk maar ik denk toch nog steeds dat er minstens twee van die drie gaan staan.

Daar elimineren ze mooi al die georganiseerde groepen mee. Fijne ontwikkeling.
Gaat dat effectief een positief effect hebben denk je? Als er nu grote groepen zijn die in de wachtrij zitten lijkt me hun kans toch nog even groot? (Ter info, statistiek was nooit m'n sterkste kant)

Wat ik er vooral in lees is: zit zeker voor het uur klaar dan is het random, kom je na het uur is't achteraan.

Users who are viewing this thread