UK Glastonbury 2025

Een veilige gok voor de headliners zou momenteel Olivia Rodrigo - Fred Again.. - Ed Sheeran zijn, met misschien een kleine kans dat één ervan wordt vervangen door Eminem, Sam Fender of Harry Styles. Helaas niet heel spectaculair, ik verwacht geen gigantische oudere act dit jaar.
Voor Other kan je Charli XCX wel neerpennen. Fontaines D.C. kan ook wel op herhaling op die mooiere slot.

Ik heb overigens besloten dit jaar niet voor een ticket te gaan in de main sale. Al veel andere mooie plannen en ooit stopt het natuurlijk eens. Al moet ik toegeven dat ik nu al gigantische FOMO heb... :LOL:
Maar je helpt ons met jou geluk wel mee toch? :D ;)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Yes! Iets om naartoe te werken. We gaan er met ons 4en goed voor zitten om tickets te scoren. Alle tips zijn welkom.

Qua tijdsverschil, als ik het goed opgezocht heb is het zondag om 10 uur NL tijd toch? Lekkere planning, heb dan een huis vol gasten na Draconian in Rotterdam. Aan de andere kant kan ik ze dan wel aan het werk zetten tijdens het ontbijt haha.

• Leuk
Waarderingen: Thisso en Timmetje
Hoe veel tickets kan je ook alweer bestellen? Ik ga t ook weer proberen

Hoe is jullie ervaring met de coaches? Ik neem aan dat die op een bepaald tijdstip vertrekt vanuit je vertrekplaats. Op welke dag is dat ongeveer? De donderdag of al de woensdag? Woensdag mag je al het terrein op toch? Zou het ergens wel jammer vinden om een dag te missen door met de coach te gaan. Aan de andere kant zorgt het wel voor een meer relaxen aankomst zonder parkeerdruk.

Met de coach reizen is zeker een aanrader! Heel erg praktisch, relaxed, goed georganiseerd en als je alles optelt waarschijnlijk ook niet eens duurder dan de wagen. Die coaches vertrekken ook al vanaf de vroege uurtjes op woensdag dus is zeker geen probleem om tegen de middag geïnstalleerd te zijn op het terrein en niets te moeten missen. Misschien wel handig om te weten:
  • Als je in de eerste sale een coach pakket kan scoren, reis je met See Coaches. Vanuit Londen en Bristol (de populairste vertreklocaties) kan je tijdens de ticketverkoop een specifiek tijdslot aanduiden. Vanuit andere locaties kan je eender welk moment toegewezen krijgen op je vertrekdag dus dan kan het wel dat je pas later op de dag toekomt.
  • Als je tickets scoort in de general sale, kan je nog steeds met de coach maar dat is dan met National Express. Die zijn gemiddeld gezien waarschijnlijk iets duurder (zeker als je pas laat boekt) maar je hebt natuurlijk wel wat meer flexibiliteit om een aangenaam vertrekuur te kiezen.
Beide al gedaan en niet per se een grote voorkeur voor de ene of de andere. Hoe vlot je er geraakt zal niet zo veel afhangen van de organisator maar eerder van je vertrekuur en je buschauffeur.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik was er één keer en toen met coach. Was uitstekend geregeld. Vertrokken heel vroeger, in ons geval op donderdag. We waren bij een ingang nabij een vrij relaxte campingplek.

Terugweg ook uitstekend geregeld; je voelt je alleen een personage uit the Walking Dead die drie dagen in een riool heeft gezeten als je dan 's ochtends vroeg in hartje Londen wordt gedropt.

Coach is super chill en je kan voor woe of do kiezen. Voordeel van los boeken is dat je dan zelf een tijdsvak kan kiezen. Zoveel duurder is het ook niet.

Ik probeer altijd de coach sale wel al maar dat is meer "dubbel kans" dan voorkeur haha. Ik boek het liever los.

Laatst bewerkt:
Ik was er één keer en toen met coach. Was uitstekend geregeld. Vertrokken heel vroeger, in ons geval op donderdag. We waren bij een ingang nabij een vrij relaxte campingplek.

Terugweg ook uitstekend geregeld; je voelt je alleen een personage uit the Walking Dead die drie dagen in een riool heeft gezeten als je dan 's ochtends vroeg in hartje Londen wordt gedropt.
The pain is real. In 2023 had ik maandag na het festival nog heel wat uren te overbruggen in Londen voor mijn Eurostar naar België vertrok. Nog een poging gewaagd om iets te doen maar ik ben letterlijk op het kleinste stukje gras in het midden van Leicester Square in slaap gevallen tussen alle toeristen terwijl er een filmpremière aan de gang was :LOL:

Nog een tip voor de mensen die voor het eerst gaan: reken er niet op dat je dinsdag al terug in staat bent om te gaan werken. Glasto is de hemel en dan bedoel ik: het is ook een beetje sterven.

The pain is real. In 2023 had ik maandag na het festival nog heel wat uren te overbruggen in Londen voor mijn Eurostar naar België vertrok. Nog een poging gewaagd om iets te doen maar ik ben letterlijk op het kleinste stukje gras in het midden van Leicester Square in slaap gevallen tussen alle toeristen terwijl er een filmpremière aan de gang was :LOL:

Nog een tip voor de mensen die voor het eerst gaan: reken er niet op dat je dinsdag al terug in staat bent om te gaan werken. Glasto is de hemel en dan bedoel ik: het is ook een beetje sterven.
Wij zijn in slaap gevallen op een bankje terwijl ergens Wimbledon op een groot scherm werd uitgezonden!

• Geweldig
Waarderingen: Thisso
Met de touraankondiging van Alanis Morissette is mijn hoop toegenomen dat ze op Glastonbury staat. Zou qua schema wel passen en heeft niet al teveel UK data staan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Brian
Wij gaan met drieen voor het eerst proberen kaarten te scoren voor Glastonbury 2025.
Hebben ons al ingeschreven. Zijn er verder nog tips?

Users who are viewing this thread

• Baas