UK Glastonbury 2025

Gaat dat effectief een positief effect hebben denk je? Als er nu grote groepen zijn die in de wachtrij zitten lijkt me hun kans toch nog even groot? (Ter info, statistiek was nooit m'n sterkste kant)

Wat ik er vooral in lees is: zit zeker voor het uur klaar dan is het random, kom je na het uur is't achteraan.
Volgens mij is het nu wel zo dat als je er door bent en je hebt zes kaarten dat je weer achteraan wordt gegooid.

Volgens mij niet verandert er eigenlijk weinig. Eigenlijk denk ik dat de grote groepen nog steeds spekkoper zijn. Het onvoorspelbare van het f5'en vlak je uit en het wordt dan in feite een kansberekening.

I don't think there's much change. I actually think the big groups are still the better off. You smooth out the unpredictability of f5'ing and it becomes a calculation of probability.
Wth every F5 you have a chance of getting through. Now it's log in and pray.

In my Humble opinion of course. Not trying this year anyway, so shall see how it goes

Volgens mij niet verandert er eigenlijk weinig. Eigenlijk denk ik dat de grote groepen nog steeds spekkoper zijn. Het onvoorspelbare van het f5'en vlak je uit en het wordt dan in feite een kansberekening.
Het zou mooi zijn als ze effectief iets tegen de grote georganiseerde groepen kunnen doen. Ik zou alleen niet weten wat dat zou kunnen zijn.

Het is wel interessant om te zien hoe verslagen iedereen op Efestivals is. En hoe zeer een grote groep ervan baalt dat dit de kans voor nieuwe bezoekers groter maakt. Terwijl dat eigenlijk juist tof is - Ik heb enorm genoten en hoop weer te gaan, maar je gunt elke festivalliefhebber toch om Glastonbury een keer mee te maken. Ik heb liever dat ik ''mijn plekje'' verlies aan een newbie dan aan een georganiseerde groep die al voor jaar 20 gaat.

• Leuk
Waarderingen: Thisso

Users who are viewing this thread