Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Oasiss gaat niet meer volgend jaar (maar stond wel voor dag en dauw op om ons te helpen). @Thisso is er als het goed is wel door, die had een eigen groep.
Wel, wij verwachten een kleine verrassing die nog enkele maanden op zich gaat laten wachten! Dus hebben geen ticketjes geprobeerd daardoor. Wel in de queue gestaan om eens te zien hoe dat zou verlopen
Geniet er daar alleszins van. Voor ons wordt het 2027!
Wel, wij verwachten een kleine verrassing die nog enkele maanden op zich gaat laten wachten! Dus hebben geen ticketjes geprobeerd daardoor. Wel in de queue gestaan om eens te zien hoe dat zou verlopen
Ik ben er (blijkbaar) ook weer bij inderdaad! Ik hou nog even een slag om de arm ivm regelen op werk, maar waarschijnlijk dus wel aanwezig op de grote Festileaks meetup op de farm
Zo, dat was even stressen! Dacht dat ik weer de lul was zoals bij mijn poging voor Oasis tickets nadat ik vroeg binnen geraakte en het daarna allemaal mis liep. Hier echter wel een happy ending na de talloze "Access denied" schermen, dus we zijn er bij op Glastonbury!