UK Glastonbury 2025

Zo, dat was even stressen! Dacht dat ik weer de lul was zoals bij mijn poging voor Oasis tickets nadat ik vroeg binnen geraakte en het daarna allemaal mis liep. Hier echter wel een happy ending na de talloze "Access denied" schermen, dus we zijn er bij op Glastonbury! 🥳

Jaja, de hype is real. Ik kan het nog steeds niet echt geloven dat het gelukt is maar het besef begint in te dalen. Zo bedacht ik me opeens dat we waarschijnlijk Alanis Morissette gaan zien! Erg vet.

Over namen gesproken. Wordt er ergens op andere fora al een lijst bijgehouden met de te verwachten namen? Ik heb weinig zicht op hoe de Engelse festivalmarkt werkt. Is een boeking van Olivia Rodriga nog logisch na die grote headlineshow in het park bijvoorbeeld. Als er nog nergens een lijst is, hier dan maar met elkaar tot een goede poging komen? Kan ik alvast een playlist gaan maken voor de voorpret. Wil echt niet nog maanden daarop wachten.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Dr. Hannibal
Jaja, de hype is real. Ik kan het nog steeds niet echt geloven dat het gelukt is maar het besef begint in te dalen. Zo bedacht ik me opeens dat we waarschijnlijk Alanis Morissette gaan zien! Erg vet.

Over namen gesproken. Wordt er ergens op andere fora al een lijst bijgehouden met de te verwachten namen? Ik heb weinig zicht op hoe de Engelse festivalmarkt werkt. Is een boeking van Olivia Rodriga nog logisch na die grote headlineshow in het park bijvoorbeeld. Als er nog nergens een lijst is, hier dan maar met elkaar tot een goede poging komen? Kan ik alvast een playlist gaan maken voor de voorpret. Wil echt niet nog maanden daarop wachten.
Op zich kun je alvast een best of maken van wat overal in Europa gaat spelen. Dan hoef je later alleen nog een paar exclusieve giganten toe te voegen.

• Haha
Waarderingen: Joris
De Glastonbury voorpret is een beetje verplaatst naar de app maar toch hier weer even een berichtje om het met jullie te delen! Voor de verkoop begon ik meer en meer zin te krijgen in RW omdat Linkin Park er staat. Natuurlijk erg blij dat de kaartjes gelukt waren maar nu ik me beter aan het inlezen ben begint de voorpret echt toe te nemen. Momenteel kan ik niet wachten om dat festival te betreden!

De diversiteit aan muziek en podiumkunsten is natuurlijk bekend. Wat mij niet bekend was is dat er geen vaste eten en drinksponsoren zijn. De bijna 1000 eetkraampjes worden door de organisatie zelf geselecteerd op kwaliteit waardoor er ook bijna 1000 unieke eettenten zijn. En blijkbaar geldt dit ook voor de barren. Niet overal het saaie zelfde aanbod maar elke bar kan weer andere verrassingen voor je hebben.

Op dit moment boeit de muziek me eigenlijk amper haha. Wil dat terrein op en alles gaan ontdekken wat daar te vinden is.

Qua muziek begreep ik dat Neil Young de kanshebber is voor de legacy spot. Zou een heeeele fijne boeking zijn!

The Glastonbury anticipation has been moved a bit to the app but here is another message to share it with you! Before the sale I started to get more and more excited about RW because Linkin Park is there. Of course I was very happy that the tickets worked out but now that I am reading more about it the anticipation is really starting to increase. At the moment I can't wait to enter that festival!

The diversity of music and performing arts is of course known. What I did not know is that there are no fixed food and drink sponsors. The almost 1000 food stalls are selected by the organization itself on quality, which means that there are also almost 1000 unique food stalls. And apparently this also applies to the bars. Not the same boring offer everywhere, but each bar can have different surprises for you.

At the moment, the music doesn't really interest me haha. I want to go into that area and discover everything that can be found there.

Music wise I understand Neil Young is the contender for the legacy spot. Would be a veeeeery nice booking!
The food at Glastonbury is amazing, there’s such a huge selection that you’ll never be far away from something good.

2 of your headliners on the Pyramind will be Olivia Rodrigo and The 1975. The legend, also very likely to be Rod Stewart (not Neil Young).

The biggest tip, do not plan too much on and also just because Mr ABC finishes at 13.00 on the pyramid doesn’t mean you’ll make the start of Mr DEF starting at 13.10 on the Park stage. Its massive, anything you’ve been to before will suddenly look tiny in comparison

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
IMG_4946.thumb.jpeg.cd4146c4a5550b9bd1c950db8bec049f.jpeg

Meh. Gelukkig genoeg andere opties.

• On fire
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread