UK Glastonbury 2025

Rod Stewart ook zeker luisteren, prachtwerk heeft die man!
Niet verkeerd wat ik ervan hoorde en ken de klassiekers natuurlijk wel. Moet wel zeggen dat Faces me meer pakt dan zijn solo werk. Maar Neil Young > (x10) Rod Stewart in mijn optiek.

Niet verkeerd wat ik ervan hoorde en ken de klassiekers natuurlijk wel. Moet wel zeggen dat Faces me meer pakt dan zijn solo werk. Maar Neil Young > (x10) Rod Stewart in mijn optiek.

Voor mij dan weer precies andersom, al ken ik van Neil Young maar 2 nummers (en misschien herken ik meer als ik bekende nummers aan zet), dus misschien niet de eerlijkste vergelijking. Maar Rod Stewart komt dan wel voor mij in het rijtje Bee Gees en Tom Jones te staan, de grote drie!

Neil Young - Down By The River live versie opzoeken. Het wordt niet veel beter dan dat. Kan wel een minuutje of 20-25 duren😅

• Geweldig
Waarderingen: Brian
Voor mij blijft dat album Comes A Time toch wel een hoogtepuntje elke keer als ik hem opzet. Komt ook doordat ik vroeger dacht aan oude muziek van mijn ouders, altijd daaraan moest denken gewoon omdat die hoes er zo oud uit ziet.

Users who are viewing this thread