Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Op bravalla festival staan denk ik ook wat kanshebbers voor werchter!
The kooks en jake bugg zou leuk zijn!
Vogens mij staat er niks in de HUMO deze keer...

Is de nieuwe HUMO al uitgekomen? Lijkt me toch een mooi moment voor nieuwe namen.
Ik vroeg me net hetzelfde af. Neem aan dat ie al in de schappen ligt, dus geen nieuws vandaag... :(

Op bravalla festival staan denk ik ook wat kanshebbers voor werchter!<br>
The kooks en jake bugg zou leuk zijn!<br>
Vogens mij staat er niks in de HUMO deze keer…

Daar staan er wel meer die mogen komen!

* The offspring * Mando Diao * Kanye West * The Kooks * The Hives *

Ik begin toch steeds meer te geloven in Kanye West, als afsluiter van de dag of afsluiter van een tent. Ik weet het, slaat nergens op, maar ik wil het zo graag hahaha

The Offspring zou zeker vet zijn! The Hives en Mando Diao mogen ook komen
icon_smile.gif

The Offspring is al maanden geleden afgeschreven omdat ze op Groezrock staan. The Hives stonden er vorig jaar al en we hebben al wel genoeg herhaling, Kanye West zou leuk zijn maar zie ik niet gebeuren. Mando Diao is in Belgie helemaal niet populair. The Kooks, Lana Del Ray en Belle & Sabastian zijn denk ik wel kanshebbers voor een plekje op RW.

Ik verwacht deze week nog nieuwe namen,
Het is me al opgevallen dat Werchter altijd reageert op nieuwe aankondigingen van Nederlandse en Sommige Belgische Festivals (vooral graspop). Wanneer de Nederlanders nog maar een gerucht plaatsen reageert werchter al met namen.

Lowlands heeft vandaag namen bekendgemaakt en ook blijft er het gerucht van Rolling Stones op Pinkpop. Als Pinkpop deze week The rolling Stones Bevestigd denk ik dat we wel iets heel moois kunnen krijgen naar het einde van de week toe.

Kan er volledig naastzitten ook, maar het is gewoon al zo vaak gebeurd dat Graspop, Pinkpop of Lowlands met namen komt dat of diezelfde dag of enkele dagen later Werchter ook namen bekendmaakt.

@Fonske122

Uiteraard, Rock Werchter maakte tot nu toe elke vrijdag zo'n 6 namen bekend. Dus vrijdag worden er weer 6 verwacht!

@Fonske122

Uiteraard, Rock Werchter maakte tot nu toe elke vrijdag zo’n 6 namen bekend. Dus vrijdag worden er weer 6 verwacht!

Ze hebben dat nu 2 weken gedaan. Ik hoop hetzelfde, maar zeker ben je nooit natuurlijk :)
Vergeet niet dat ze ooit is Damon Albarn op zijn eentje hebben aangekondigd op een woensdag.

Er kan dus altijd wel is iets komen. Spannend!

Thijs wrote:
http://festileaks.com/users/fonske122/@Fonske122

Uiteraard, Rock Werchter maakte tot nu toe elke vrijdag zo’n 6 namen bekend. Dus vrijdag worden er weer 6 verwacht!

Ze hebben dat nu 2 weken gedaan. Ik hoop hetzelfde, maar zeker ben je nooit natuurlijk
icon_smile.gif

Vergeet niet dat ze ooit is Damon Albarn op zijn eentje hebben aangekondigd op een woensdag.

Er kan dus altijd wel is iets komen. Spannend!

Klein foutje van mij, woensdag of vrijdag. Laatste 5 bekendmakingen vonden op een woensdag of vrijdag plaats. de 6de was Kol op donderdag. Deze 6 bekendmakingen hebben ook binnen 4 weken plaatsgevonden. Grote kans dat het dus weer woensdag of vrijdag wordt en dan 1 knaller (Damon Albarn en KoL zijn alleen bekendgemaakt) of gewoon weer 6 namen

Anderzijds valt het niet uit te sluiten dat er zelf straks bijvoorbeeld een naam zou vallen. Het kan zeg maar altijd.

In de volgende namenreeks, of het nu naam alleen is of een trosje, verwacht ik toch namen voor vooral vrijdag en zondag eigenlijk. Die misten we met de laatste serie toch (op bastille na), en vermits die 2 dagen niet zijn uitverkocht...

In de volgende namenreeks, of het nu naam alleen is of een trosje, verwacht ik toch namen voor vooral vrijdag en zondag eigenlijk. Die misten we met de laatste serie toch (op bastille na), en vermits die 2 dagen niet zijn uitverkocht…

Ik denk dat ze daarom juist selectiever zijn voor de namen van die dagen. Ze kunnen het daar niet veroorloven met nog meer namen van de grootte The 1975 of London Grammar af te komen, dus voorlopig houden ze het daar stil tot ze een sub ofzo kunnen geven.

ik hoop eigenlijk gewoon op een fatsoenlijke naam voor de zondag nog. Met de rest van de dagopvulling zal Werchter wel goed raad weten. Echte verassingen zullen er toch niet bij zitten, al heb ik natuurlijk wel mijn wensen qua bands. Wat ik me wel afvroeg: Earl Sweatshirt wordt hier alom genoemd als mogelijkheid in de hiphop-hoek, maar waarom zie ik Tyler the Creator niet voorbijkomen? Hebben allebei vorig jaar nog een album uitgebracht(tyler weliswaar in april en earl sweatshirt in augustus) maar ze staan allebei in juni nog op governors ball in amerika. De kans is dan toch even groot voor beide(allebei lid van OFWGKTA). Ik zou Tyler iig liever zien, maar dat is natuurlijk smaak ;).

Ik weet niet of werchter deze week nog met namen komt. Misschien vrijdag, maar met het (aankomende) festivalgeweld van Sziget, Lowlands en wellicht AM of de Stones voor pinkpop houden ze zich misschien gedeisd, zodat ze de week erop alle aandacht hebben.

Aankomende geweld van Sziget en Lowlands vind ik juist mee vallen. Tot nu toe kan Rock Werchter daar met een mooie subheadliner makkelijk overheen. Mocht AM voor Pinkpop bevestigd worden is het ook niet moeilijk om dat te overtreffen: naast Arctic Monkeys ook .... op Rock Werchter. Alleen bij Stones zullen ze zich misschien gedeisd houden, maar daar aan ze toch nooit overheen komen, dus kunnen ze toch wel wat kleinere namen vrij geven.

Wat ik me wel afvroeg: Earl Sweatshirt wordt hier alom genoemd als mogelijkheid in de hiphop-hoek, maar waarom zie ik Tyler the Creator niet voorbijkomen? Hebben allebei vorig jaar nog een album uitgebracht(tyler weliswaar in april en earl sweatshirt in augustus) maar ze staan allebei in juni nog op governors ball in amerika. De kans is dan toch even groot voor beide(allebei lid van OFWGKTA). Ik zou Tyler iig liever zien, maar dat is natuurlijk smaak ;).

Omdat Tyler geen Europese data heeft rond Werchter, en Earl wel. Bovendien heeft Earl een geannuleerd optreden goed te maken terwijl Tyler vorig jaar al de festivals in juni/juli afgegaan is.

Werchter gooide vorige week ook met namen op vrijdag, terwijl we eerder die week ook al veel festivalgeweld hadden met onder andere Readling/Leeds, Rock a Field en vele anderen.

Anderzijds, misschien krijgen we deze week wel geen namen, maar nieuws over Classic of Boutique? De Stones ofzo? Of gewoon wat anders

Anderzijds, misschien krijgen we deze week wel geen namen, maar nieuws over Classic of Boutique? De Stones ofzo? Of gewoon wat anders

Ik verwacht deze week zeker wat nieuwe namen. Ik heb in ieder geval het gevoel dat Werchter niet te veel rekening houdt met aankondigingen van andere festivals. Misschien morgen maar waarschijnlijk vrijdag mogen we wel wat naampjes verwachten.

Weet je wat me net te binnen schiet, volgens mij is pukkelpop vorig jaar bezig geweest met het binnenhalen van Prince ipv Neil Young maar wilde the prodigy niet onder prince op het affiche ofzoiets. Nu heeft die beste man vandaag aangekondigd in de zomer 2 hyde park shows te doen, en hij gaat sowieso op tour door Europa dit jaar. Hoe vet zou het zijn als ze hem nog voor na KOL kunnen strikken.

Users who are viewing this thread