Sam Fender

Little Bit Closer is echt een heerlijk nummer dit word wel weer een top album tot nu toe alleen nog remember my name die niet echt land ookal vind ik de tekst wel prachtig en de betekenis zou ik er zelf niet zo vaak naar luisteren. Ben hyped voor morgen!

• Leuk
Waarderingen: D02
OOR brandt het album alvast behoorlijk af.
Classic Randy Timmers review. Ga er wel gedeeltelijk in mee, want het is zeker niks vernieuwends. Maarrrr, nog altijd liever de kopieermachine Fender dan bepaalde ultracommerciële rap/pop albums die in de OOR wel bijna standaard de hemel worden ingeprezen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Classic Randy Timmers review. Ga er wel gedeeltelijk in mee, want het is zeker niks vernieuwends. Maarrrr, nog altijd liever de kopieermachine Fender dan bepaalde ultracommerciële rap/pop albums die in de OOR wel bijna standaard de hemel worden ingeprezen.
Ik heb wel het idee dat dit album nog harder die Springsteen-echo's optrekt. Maar hey, het is een album waar we het met het halve forum over hebben. Goed dat dit soort grotere rocknamen weer opstaan.

Met name bij de reeds eerder uitgebrachte nummers komt de invloed van Springsteen (en The War On Drugs) erg naar voren. Bij de andere nummers op het album heb ik dat gevoel zelf iets minder. Maar één luisterbeurt is wel onvoldoende om al een oordeel te kunnen geven.

Ik vind het album erg sterk eigenlijk, makkelijk aan het oor, beter dan verwacht. Zal de weides prima platspelen lijkt me.

Eerste luisterbeurt klinkt die lekker. Chin Up en Rein Me In zijn van de niet singles wel echt toppers.
Voor mij doet het niet veel onder aan een Hypersonic Missiles of Seventeen Going Under.

Ik vind het allemaal wat traag. Ik had gehoopt op wat meer nummers in de stijl van The Borders, Getting Started, Get you Down, Seventeen Going Under...

Ja dit is wel een stuk minder dan het vorige album hoor, daar zat een stuk meer emotie in en vooral -> betere songs. Hier lijkt inderdaad - daar moet je Randy Timmers gewoon gelijk in geven - de Springsteen put wel erg vaak geopend. Maar fijne plaat ja, 3 sterretjes met groeimarge naar een half sterretje meer. Prima RW headliner. Gun de man het beste, nu nog (mentaal) gezond proberen worden en blijven.

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar en mattman

Users who are viewing this thread