Sam Fender

Hij zal er alleszins niet wakker van liggenšŸ¤£ Review zegt wel niet heel veel over de nummers vind ik.

Ik vind het echt een ontzettend slechte recensie, lijkt even in een kwartiertje in elkaar gezet te zijn.. ik vind de invloed van TWOD ook niet zo gek, Adam Granduciel heeft het album mede geproduceerd..

• Leuk
Waarderingen: mees
Ik vind het echt een ontzettend slechte recensie, lijkt even in een kwartiertje in elkaar gezet te zijn.. ik vind de invloed van TWOD ook niet zo gek, Adam Granduciel heeft het album mede geproduceerd..

Het is niet echt een recensie te noemen. Dit is met name een beetje rancuneus schrijfsel over het ontbreken van eigen stijl/geluid. Prima.

Een echte review zal nog wel volgen, lijkt me...

• Leuk
Waarderingen: TBK
Schrijft dan ook geen hol over het nieuwe album met uitzondering van de laatste zin. Voor de rest een rondje mensen 'kleineren'.
Is Oor de nederlandse tegenhanger van Humo misschien, maar dan louter muziekgericht?

Schrijft dan ook geen hol over het nieuwe album met uitzondering van de laatste zin. Voor de rest een rondje mensen 'kleineren'.
Is Oor de nederlandse tegenhanger van Humo misschien, maar dan louter muziekgericht?
Nee, voor de rest is het een fijn magazine. Maar ze hebben met niet muziekliefhebber Timmers een rare aangenome voor een blad dat over muziek schrijft. Die man vindt elk concert en album niks.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje en jefferke
Kan mij niet herinneren dat de clowns bij OOR een album goed hebben beoordeeld.

Randy Timmers is volgens mij nog nooit blij geweest met een album, lijkt me leuk om dan recensies te schrijven

Als de naam van Randy boven een artikel staat is het een instant skip.
Ik lees echt een portie onzin jongens. Randy zeikt dingen af, ook vaak ongenuanceerd en ik vind zijn stijl ook vaak niet echt heel chill, maar hij is vaak genoeg ook positief. Jullie verkondigen nu zelf net zo'n onzin als waarvan jullie hem betichten. En dat OOR enkel negatieve recensies schrijft is ook niet waar natuurlijk. Ik vind hun albumrecensie vaak fijner dan die van 3voor12, waar echt alleen maar positieve inkoppertjes te lezen zijn. In Belgiƫ is het aanbod recensies naar mijn idee toch groter en interessanter. Laten wij morgen maar zelf bepalen wat we van het album vinden en wie weet zijn we het nog met Timmers eens. Of niet. Boeiend ook.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Voor elke negatieve recensie kun je ook een positieve opzoeken hoor. Maargoed, de man zei ooit ook dit: https://oor.nl/interviews/de-makers-randy-timmers/

Een markant figuur is het wel ja.
"Er is gewoon heel veel meuk"... ja, kan ik het moeilijk mee oneens zijn.

Er is daarnaast ook heel veel goeds, en als ik even door de meest recente bijdragen van hem heen klik, staat daar ook zat positiefs tussen inderdaad.

Verder ben ik het persoonlijk overigens eens dat originaliteit ver te zoeken is bij Sam Fender, ik vind het ook bijzonder ongeĆÆnspireerde muziek. Dat is natuurlijk niet leuk om te horen voor de fans, en daar zijn er blijkbaar wel veel van, dus hou ik die mening over het algemeen voor me. Maar het verbaast mij niet dat een kritische recensent ook iets van die strekking schrijft.

Laat het je eigen plezier niet bederven, zou ik zeggen.

Verder ben ik het persoonlijk overigens eens dat originaliteit ver te zoeken is bij Sam Fender, ik vind het ook bijzonder ongeĆÆnspireerde muziek. Dat is natuurlijk niet leuk om te horen voor de fans, en daar zijn er blijkbaar wel veel van, dus hou ik die mening over het algemeen voor me. Maar het verbaast mij niet dat een kritische recensent ook iets van die strekking schrijft.
Maar Bruce...

Ach, uiteindelijk maakt het ook niet uit wat recensenten schrijven. Veel belangrijker wat je er zelf van vind.

Ik lees echt een portie onzin jongens. Randy zeikt dingen af, ook vaak ongenuanceerd en ik vind zijn stijl ook vaak niet echt heel chill, maar hij is vaak genoeg ook positief. Jullie verkondigen nu zelf net zo'n onzin als waarvan jullie hem betichten. En dat OOR enkel negatieve recensies schrijft is ook niet waar natuurlijk. Ik vind hun albumrecensie vaak fijner dan die van 3voor12, waar echt alleen maar positieve inkoppertjes te lezen zijn. In Belgiƫ is het aanbod recensies naar mijn idee toch groter en interessanter. Laten wij morgen maar zelf bepalen wat we van het album vinden en wie weet zijn we het nog met Timmers eens. Of niet. Boeiend ook.
Je hebt misschien wel gelijk maar als je een "review" schrijft over een album en vervolgens het meer hebt over GVF dan over de tracks op dat album, "Wellicht heeft zijn witte huidje, blonde haar, brede onderkaak en de algehele natte-droom-voor-tieners-vibe die de Brit uitstraalt er iets mee te maken." Dit je reden is waarom mensen het leuk vinden en je voor de rest allemaal stront de wereld in brengt, ben je gewoon een slecht persoon en hoop ik dat je zsm je baan verliest.

Je hebt gelijk over dat OOR best wel goede recensies schrijft zolang het maar niet deze vent is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread