Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik ben al 26 keer naar rock werchter geweest alleen de laatste 2 jaar niet (graspop)<br>
Nu zijn er veel veranderingen geweest .Kan ik ergens een site map vinden om te kijken waar ik aankomende zomer mijn biertje kan drinken hahaha

Hier zou je een heel eind mee moeten komen:

http://www.festivalinfo.nl/img/app/15227_RockWerchter2013_map.gif

Zie je bij de biertent ;-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">festivalganger666 wrote:</div>
Ik ben al 26 keer naar rock werchter geweest alleen de laatste 2 jaar niet (graspop)<br><br>
Nu zijn er veel veranderingen geweest .Kan ik ergens een site map vinden om te kijken waar ik aankomende zomer mijn biertje kan drinken hahaha

Hier zou je een heel eind mee moeten komen:

http://www.festivalinfo.nl/img/app/15227_RockWerchter2013_map.gif

Zie je bij de biertent
icon_wink.gif

Zou zomaar is druk kunnen worden daar !

<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>
Op Nass festival in uk staan cypress hill en netsky o.a. en dat is rond 11 juli, zou ook mooi zijn!

Is al bevestigd voor Tomorrowland (gelukkig)

Dat Netksy op Tommorowland staat betekent weinig voor Werchter hoor.

Frank Turner zou heel vet zijn!

Editors zou ik niet zo erg vinden als herhaling, veel beter dan KoL. Maar ik denk dat de organisatie niet zo stom is. Er is al zo veel commentaar over headliners. Dan moet je niet Kings Of Leon en Editors gaan boeken.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>amoors wrote:</div><br>
Op Nass festival in uk staan cypress hill en netsky o.a. en dat is rond 11 juli, zou ook mooi zijn!

Is al bevestigd voor Tomorrowland (gelukkig)

Dat Netksy op Tommorowland staat betekent weinig voor Werchter hoor.

Volgens mij is er zelden overlap. Het zijn allebei Belgische festivals hè, wel voor een heel andere doelgroep maar toch... Weinig acts die op twee festivals in één land te vinden zijn, of het moet een noodgevalletje zijn (zoals Dimitri Vegas & Like Mike vorig jaar)

Editors zou ik niet zo erg vinden als herhaling, veel beter dan KoL. Maar ik denk dat de organisatie niet zo stom is. Er is al zo veel commentaar over headliners. Dan moet je niet Kings Of Leon en Editors gaan boeken.

als herhaling zeker niet, maar die zijn nu 2 keer achter elkaar headliner geweest. dus als ze weer headliner zijn vind ik dat toch wel teleurstellend, hoewel ik fan van ze ben.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

als herhaling zeker niet, maar die zijn nu 2 keer achter elkaar headliner geweest. dus als ze weer headliner zijn vind ik dat toch wel teleurstellend, hoewel ik fan van ze ben.

Ik zou het ook niet erg vinden als ze sub zouden zijn, een van mn favoriete bands.
Ik denk dat de organisatie dan heel duidelijk moet maken dat ze sub zijn naar het publiek toe. Maar zelfs dat zal lastig zijn, want dan wordt het sub voor KoL of AM en dan zal het denk ik toch voor de meeste aanvoelen als coheadliner ipv sub-. De organisatie kan nu beter wachten op een nieuw album van Editors, dan zijn er denk ik weer veel die ze heel graag zien.

Volgens mij is er zelden overlap. Het zijn allebei Belgische festivals hè, wel voor een heel andere doelgroep maar toch… Weinig acts die op twee festivals in één land te vinden zijn, of het moet een noodgevalletje zijn (zoals Dimitri Vegas & Like Mike vorig jaar)

Met Belgische acts is dat toch anders hoor, zie bvb Netsky zowel op Werchter en Pukkelpop in 2012. Zulke acts kunnen het gewoon niet maken om in hun thuisland slechts 1 festival aan te doen. En verder: in 2012 was Steve Aoki headliner op TML en stond die ook gewoon in de marquee op Werchter.

Maar ik gok dat Netsky niet komt omdat hij dan ook weer 3 jaar op een rij op Werchter zou staan, waarvan 2 keer afsluiter main stage. Waarschijnlijk doet die gewoon afsluiter Pukkelpop 2014 en dan Werchter 2015, net zoals hij in '12 en '13 gedaan heeft met zijn vorige plaat.

Netsky komt met deze februari met een nieuwe plaat hé. En wat kereltje zegt. Dat een artiest al op TML staat wil niet zeggen dat hij niet op werchter staat. De kans is er zeker wel. Pinkpop krijgt trouwens wel een verdomd goeie lineup zoals het er nu uitziet. Ik kan haast niet geloven dat AM én de stones er nog bijkomen, maar wel zullen zien. Van mij mogen de Editors nog wel een keertje komen. Ook op de dag met AM. niks mis mee. Bovendien zie ik verder weinig bands die een even grote subheadliner zouden kunnen zijn(en zeker binnen mijn interesse). Dan vind ik Editors nog wel het gaafst, ook al heb ik ze vorig jaar ook gezien...

En jake bugg , the Lumineers, Avicii, Chase and status , twoo door cinema club ? of zijn die ook allemaal uitgesloten ?

En jake bugg , the Lumineers, Avicii, Chase and status , twoo door cinema club ? of zijn die ook allemaal uitgesloten ?

Jake Bugg = zit dat weekend in de VS
Chase and Status zou kunnen
The Lumineers en TDCC stonden er vorig jaar en zie ik niet terugkeren (toch niet dit jaar)
Avicii = ze hebben mij hier al verteld dat dit blijkbaar toch niet zo'n Werchternaam is. Ik zou hem wel graag zien komen als fijne dagafsluiter (voor zover Pearl Jam dat al niet is natyuurlijk!)

Ticketje net besteld. 3de maal Werchter, 2de keer op rij. Ik vind deze line-up schitterend momenteel!

ja idd een top line-up wel jammer dat jake bugg niet komt ik was er vorig jaar namelijk niet bij op rock werchter

Sorry maar gaan we serieus bespreken of Editors kanshebbers zijn.. goede band zeker maar kom op niet voor 3 jaar. Dat zou enstigzijn.

Jake Bugg, Avicci zijn volledig uitgesloten.

TDCC, nieuw album maar je raad het al, herhaling.

The Lumineers, teert op zelfde materiaal, geen populariteit gewonnen en... tadaa herhaling

Chase And Status, zou kunnen. Mooie dance naam. Maar hoop geen mainstage! Maar C&S is misschien te groot voor KlubC. Al zie ik dat zelf niet zo. Maar werchter zal voor de main eerder kiezen in de richting: Deadmau5, The Prodigy.

Van mij mag Steve Aoki wel een dag KlubC afsluiten. Wat een feestje!

Wat betreft Netsky: tuurlijk, twee festivals kan, en tuurlijk, 3 jaar op rij kan. Maar beiden in combinatie? Ik denk het niet. Zoals @Kereltje zegt, RW15 is wellicht logischer.

park live in moskou is een week voor werchter.
Staan o.a. Deftones, prodigy, marilyn manson, enter shikari en wolfmother.
Laat dan maar Prodigy, deftones en wolfmother doorkomen!
Marilyn manson is wel een beetje passé haha

Users who are viewing this thread