Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ah, daar toch nog een handjevol... Miles Kane, Wombats, London Grammar, Biffy Clyro, Midlake en Bastille.

London Grammar erg fijn! Van de rest word ik niet echt opgewonden...

Ik hoop heel erg op Jack Johnson in de middag op de main. Dat is de ideale muziek voor met een biertje in het gras te liggen in de zon!

Ik verwacht nog iets bij Kol op zondag. Een co-headliner of heerlijke dance-afsluiter.<br>
Daar is Rock Werchter mee bezig

The XX is veel te groot voor barn-afsluiter. Is van dezelfde grote als Queens Of The Stone Age, Arcade Fire en bijna aan niveau Arctic Monkeys.

Ik ben vooral nog aan het wachten op het Klub C materiaal. De EDM-artiesten, I Am Legion, Gesaffelstein, Earl Sweatshirt, Kavinsky, Sub Focus, Flume, Disclosure etc. Die mis ik dit jaar en dat was nou juist de reden hoezo ik RW qua line-up boven PP koos. RW kent een heerlijke combinatie van Rock, Pop, EDM, Hip-hop etc. De laatste 2 laten dit jaar alleen nog even op zich wachten, maar we zullen zien!

In ieder geval jammer dat er deze week geen namen zijn gelost. Wordt nu waarschijnlijk even wachten. Pinkpop heeft btw ook geen naam bekend gemaakt deze week, opvallend.

Pinkpop heeft Robert Plant bevestigd deze week, dus wel degelijk een naam en daarbij inderdaad het feit dat het wachten is op The Rolling Stones.

4 van de 6 namen vind ik heel erg tof: Biffy Clyro(monn the biff!!), Bastille, Miles Kane en The Wombats. Voor de andere twee: die zie ik wsl niet.

Hier wordt ik wel blij van. Miles Kane, The Wombats, Midlake & London Grammar!

Miles Kane op Donderdag, ik hoop dat hij nog een dag blijft en nog een nummer mee doet met Arctic Monkeys. Of dat Alex even een nummer meedoet met Miles.

Jammer dat Miles Kane op de donderdag staat, dus niet samen met de Arctic Monkeys ..

argh werchter stop met dat herhalen van artiesten, alweer biffy clyro (geen nieuw werk), alweer fucking bastille (geen nieuw werk en kut), passenger was al bekend zelfde verhaal als bastille. Voor de rest blij met london grammar en midlake

Jammer dat Miles Kane op de donderdag staat, dus niet samen met de Arctic Monkeys ..

Jammer inderdaad. had ik toch wel op gehoopt.. helaas...
Verder goede namen!! ook leuk om Biffy weer te kunnen zien!
London Grammar ga ik voor het eerst zien in Melkweg volgende maand, dus ben benieuwd of dat de moeite waard is om nog een keer te zien.. denk haast wel. geweldig album :)

Opvallend dat 5 van de 6 namen op de reeds uitverkochte dagen staan... Teken dat er zeer binnenkort weer meer aan komt? Hoewel ik hier en daar wel opvang dat de verkopen heel hard gaan. Ik denk niet dat ze zich heel veel zorgen maken over de vrijdag en zondag.

argh werchter stop met dat herhalen van artiesten, alweer biffy clyro (geen nieuw werk), alweer fucking bastille (geen nieuw werk en kut), passenger was al bekend zelfde verhaal als bastille. Voor de rest blij met london grammar en midlake

Dit dus. Biffy vind ik kut, niks nieuws bovendien. Bastille hetzelfde. Dure, grote en vooral vervelende namen. Tegenvallend groepje namen, gelukkig zit London Grammar er nog tussen. Midlake en Miles Kane zijn leuk, maar beiden al gezien.

Echt jammer inderdaad dat er geen namen meer bekend zij gemaakt vandaag, zullen wel komen in de humo, haha.
verder opvallend dat er niks van deze namen bij de geruchten staat.
Verder wel leuk dit forum hoor

wel ok namen :) vooral blij met Biffy en London Grammar
ken Midlake nog niet, zal ik ff checken.

ok ik ben weer rustig even een iets betere reactie:

Biffy Clyro: Ik ben heel erg fan, dus heel erg blij dat ze weer komen ondanks dat t herhaling is. Ze zijn live fantastisch en ik heb vorig jaar t eerste stukje gemist. Super!!
Bastille: Toffe band, ben wel fan, maar zodra t tegelijk met iets anders tofs is, dat ik nog niet gezien heb sla ik ze over.
Miles Kane: Jaaaa, laatste tijd best veel naar geluisterd en zeer tof album :)
The Wombats: FEEST!
London Grammer: de megahit die ze laatst op 3fm hadden was wel ok, verder totaal onbekend.
Midlake: onbekend

Users who are viewing this thread