Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Nogmaals, ik zie niemand lachen…

Ik bedoel daarmee eerder dat iedereen het idee van een DJ meteen afschiet. En dat terwijl men RHCP, Linkin Park, etc wel als opties blijft zien..

Niemand schiet het idee van een willekeurige DJ als mogelijkheid af, zoals je zelf zegt wordt bijvoorbeeld Netsky wel als mogelijkheid gezien. Alleen 2ManyDJ's is niet waarschijnlijk ivm die ruzie. Als @Gloeilamp en ik verder liever een goede band zien (wat zeker ook nog een optie is, al suggereer jij dat het minder waarschijnlijk is dan een DJ-act) is dat verder persoonlijke smaak. En ik zie nog steeds niemand lachen, er worden alleen gegronde argumenten gegeven waarom 2ManyDJ's het waarschijnlijk niet gaan worden. Dat is wat ik bedoelde.

Gisteravond was de eerste show van Kings of Leon van de Mechanical Bull Tour, en het lijkt erop dat ze geleerd hebben van hun fouten. Veel interactie met het publiek en een enorm scherm met animatie + laser licht effecten + een 27 nummers lange setlist. Ik begin toch ook wel heel erg zin te krijgen in de Kings. Toch had ik liever iemand anders gezien en dat ik dan nu een goede reden had om kaarten voor de Ziggo Dome te kopen, maarja...

Misschien interessant voor Rock Werchter. Morgen komt Roskilde met een speciale aankondiging.
Op de Facebook-pagina van Roskilde hebben ze een foto geplaatst van een piramide met daarin de drie namen van morgen. Linksonder is sowieso Interpol, boven kan Warpaint zijn, maar de grote vraag is: wat is de artiest rechtsonder?!

Dit moet iets bijzonders zijn aangezien de likes er niet bij staan.

Daft Punk? Vorig jaar zou Roskilde bij één van de 5 festivals zitten.
Of gewoon Black Eyed Peas...

Misschien interessant voor Rock Werchter. Morgen komt Roskilde met een speciale aankondiging.<br>
Op de Facebook-pagina van Roskilde hebben ze een foto geplaatst van een piramide met daarin de drie namen van morgen. Linksonder is sowieso Interpol, boven kan Warpaint zijn, maar de grote vraag is: wat is de artiest rechtsonder?!

Daft Punk? Vorig jaar zou Roskilde bij één van de 5 festivals zitten.<br>
Of gewoon Black Eyed Peas…

De bovenste lijkt mij eerder Death Cab for Cutie. Daft Punk vind ik geweldig, maar ik geloof nog steeds niet in een tournee van die mannen.

Misschien interessant voor Rock Werchter. Morgen komt Roskilde met een speciale aankondiging.<br>

Daft Punk? Vorig jaar zou Roskilde bij één van de 5 festivals zitten.<br>

Edit: mijn fout, sloeg op het verkeerde deel van de foto.

Maar er is niets dat op Daft Punk slaat in die foto. Men zegt Damon Albarn: vage ('blurry') foto van een aap ('gorilla').

Morgen nieuwe namen. Daar durf ik 8 bakken bier op verwedden.

Voor de rest: jammer dat Werchter zo geen raadseltjes online zet. Gissen op namen is leuk. :-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Thijs wrote:</div>
Misschien interessant voor Rock Werchter. Morgen komt Roskilde met een speciale aankondiging.<br><br>

Daft Punk? Vorig jaar zou Roskilde bij één van de 5 festivals zitten.<br><br>

De bovenste lijkt mij eerder Death Cab for Cutie. Daft Punk vind ik geweldig, maar ik geloof nog steeds niet in een tournee van die mannen.

Het aantal likes van de bovenste komt overeen met Warpaint en niet met Death Cab for Cutie, zal dus wel Warpaint zijn. Bij die van rechtsonder geen aantal likes, dit kan in mijn ogen duiden op twee dingen. Of de desbetreffende groep heeft geen Facebook of de desbetreffende groep is zo groot/populair dat ze nog niet teveel hints willen geven.

Is het iets om Chic te verwachten? Nile Rodgers is ontzettend veel in de publiciteit en Chic tourt wat af. Of misschien toch iets meer een band voor classic?

In het PP topic gaat het nu vooral over The Rolling Stones omdat Smeets daar lekker over in het rond kletst en het lijkt me sterk dat PP het enige festival is wat ze zouden doen. Maar verder heb ik nog van geen enkel festival gehoord dat ze daar misschien zouden spelen. Maar ik las deze quote: Stel; The Rolling Stones komen niet?
“Dan hebben we een hele mooie andere headliner. En als de Stones wel doorgaat dan hebben we twee fantastische headliners.”

Dat betekend volgens mij dat PP al een andere headliner heeft voor het geval dat de Stones niet komen waarvan de kans best redelijk aanwezig is natuurlijk. Nu schoot bij mij de gedachte langs dat als PP dat op die manier heeft aangepakt waarom RW dan niet ook? Het lijkt me sterk dat RW niet ook onderhandeld heeft met de Stones als PP dat wel doet en zoals ik Smeets hoor praten hebben de Stones zelf nog niet veel gezegd en is het vooral onderhandelingen met managers geweest dus kunnen ze ook nog niet echt voorkeur van een festival uitgesproken hebben zoals Bruce dat deed. En als het dus alleen om geld en tijd gaat dan zal RW er toch niet heel slecht voor staan lijkt me. En je wilt als festival natuurlijk niet zonder afsluiter komen te zitten als een onvoorspelbare act als The Rolling Stones niet doorgaat. Dus vandaar dat ze KoL alvast geregeld hebben die zoals we vorig jaar al zagen geen probleem heeft met een co-headline spot.

En daarnaast heeft Sweden Rock onder andere Billy Idol bekent gemaakt, lijkt me wel een leuke oude act :)

Warpaint, Interpol & Damon Albarn aangekondigd voor Roskilde. Laat maar komen!

haha hier kan ik altijd wel van genieten al die mensen die dachten dat het iets gruwelijks moest zijn. maar wel leuke namen, toch puntjes voor diegene die het hier zei Damon Albarn.

Warpaint, Interpol & Damon Albarn aangekondigd voor Roskilde. Laat maar komen

Ligt het aan mij, of is elk festival bezig met die kleine bagger namen ... ( bagger bedoel ik niet negatief maar vooral om dat het allemaal relatief kleine namen zijn ) Ik vind die Damon Albarn ook echt niet speciaal ofzo .. met Gorillaz ja .. met blur ja .. maar alleen .. nah .. Word ook beetje de festival slet van dit jaar....

Bagger is toch iets anders? :p Tim Knol, dát is een baggernaam!

Interpol en Warpaint zijn geweldige namen. Interpol zou makkelijk The Barn kunnen headlinen, en Warpaint zou daar ook een mooie spot kunnen krijgen. Mochten deze twee bands komen ga ik zeker kijken.

Interpol en Warpaint zijn geweldige namen. Interpol zou makkelijk The Barn kunnen headlinen, en Warpaint zou daar ook een mooie spot kunnen krijgen. Mochten deze twee bands komen ga ik zeker kijken.

Dat bedoel ik dus, de BARN headlinen is leuk .. tuurlijk ... vind ik ook .. maar waar zijn die mainstage namen heen ...

Vandaag dus een paginagrote advertentie in het AD dat de Rolling Stones naar Pinkpop komen. Best riskant om dat op die manier te plaatsen met - als je het mij vraagt - een vrij belangrijk voorbehoud, nl. "als Mick het wil".

We waren het er wel over eens dat het voor Rock Werchter niet echt een optie is toch? Als ze komen, zal dat in mijn ogen inderdaad op Classic of Boutique zijn...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Dat bedoel ik dus, de BARN headlinen is leuk .. tuurlijk … vind ik ook .. maar waar zijn die mainstage namen heen …

Daar verschillen wij dan in qua mening. Ik vind een headliner voor The Barn stukken interessanter dan het gros van de Main Stage namen. Hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten!

Ligt het aan mij, of is elk festival bezig met die kleine bagger namen …

Wat? Interpol en Damon Albarn zijn toch echt wel grote namen zeker! Vooral Interpol (één van mijn favoriete bands ooit) is toch echt wel een grote band? Die kan, zoals eerder genoemd, de barn headlinen maar ik vind die eigenlijk echt een mainstage act.

Wat versta jij dan onder niet- baggernamen?

Vooral Interpol (één van mijn favoriete bands ooit) is toch echt wel een grote band? Die kan, zoals eerder genoemd, de barn headlinen maar ik vind die eigenlijk echt een mainstage act.
Interpol in The Barn graag! Is veel sfeervoller dan in het daglicht op de main.

Maar eerst even op een bevestiging wachten...

Users who are viewing this thread