Sam Fender

The War on Drugs is de perfecte support maar naar mijn gevoel nog altijd de grotere band. Doet hij heel goed, Chapeau voor hem.
Ben volledig voor nieuwe headliners, maar ik moet zelf nog even zien wat Sam Fender dan die echte headliner maakt.

Ben volledig voor nieuwe headliners, maar ik moet zelf nog even zien wat Sam Fender dan die echte headliner maakt.
Ik vind het vooral heel tof dat dit weer een beetje headliner ‘old school style’ is als ik het zo mag zeggen. Zonder spectaculaire licht/vuurwerk productie maar gewoon een goede artiest met een strakke band erbij. Wat overigens niets af doet aan de andere acts maar dit is toch wel weer eens lekker!!

Wild long lie is ook uit vandaag. Andere sound dan People Watching, gitaar en sax doen het weer erg goed (y)

Long wild lie vind ik mooier als people watching zit echt een mooie opbouw in het nummer. Deze gaat veel beluisterd worden bij mij

Toch wel een verassende eerste setlist gisteren in Dublin. Jammer genoeg mis ik enkel topnummers, maar daarentegen wel 4 nummers van de nieuwe plaat.

Best een korte setlist, 15 nummers. Hopelijk doet hij nog wat meer nummers van de eerste plaat. Dead Boys, Saturday, That Sound, en Play God mis ik.

• Verdrietig
Waarderingen: Everyknight
Long wild lie vind ik mooier als people watching zit echt een mooie opbouw in het nummer. Deze gaat veel beluisterd worden bij mij
idd een heel mooi nummer. gaat live ook heel mooi zijn denk. ik vind het nogsteeds zo bizar dat hij werchter afsluit, stadions doet... en 013 hahah

• On fire
Waarderingen: luluasas
zo. Wild Long Lie nu eens een paar keer achter elkaar opgezet. En wat gebeurd er? Ik zet het nog een keer op. Mooi hoor!
Ik heb met mezelf afgesproken alles goed te beluisteren i.v.m. zijn headline act op Werchter.

Ik vind het mooier dan People Watching.
Me And The Dog is de minst mooie wat mij betreft, maar een stevige 3e plaats nu :)

Het beloofd een mooi album te worden!
Wie weet zeggen we over jaren wel; wow, die hebben we nog gewoon in Tilburg kunnen zien i.p.v. in een Arena/Goffert.

zo. Wild Long Lie nu eens een paar keer achter elkaar opgezet. En wat gebeurd er? Ik zet het nog een keer op. Mooi hoor!
Ik heb met mezelf afgesproken alles goed te beluisteren i.v.m. zijn headline act op Werchter.

Ik vind het mooier dan People Watching.
Me And The Dog is de minst mooie wat mij betreft, maar een stevige 3e plaats nu :)

Het beloofd een mooi album te worden!
Wie weet zeggen we over jaren wel; wow, die hebben we nog gewoon in Tilburg kunnen zien i.p.v. in een Arena/Goffert.
Me and the Dog staat volgens mij niet op het album

• Leuk
Waarderingen: Dante
Me and the Dog staat volgens mij niet op het album
Dat vroeg ik me na de post ook af.
Ik kreeg op Spotify standaard People Watching, Wild Long Lie en dus Me and the Dog achter mekaar, zelfde plaatje, zelfde release-info, enz.. maar kon het verder niet plaatsen. Blijkt een "B-kantje" inderdaad.

Users who are viewing this thread