Sam Fender

Dit word ook weer echt een nummer die ik op repeat ga zetten de komende tijd klinkt echt lekker. Woensdag zal wel de datum bekend worden wanneer het hele album uitkomt

Dit word ook weer echt een nummer die ik op repeat ga zetten de komende tijd klinkt echt lekker. Woensdag zal wel de datum bekend worden wanneer het hele album uitkomt
Die is al bekend toch? Ik heb het album ge-preorderd en staat bij releasedatum 20-2-2025

Niet officieel aangekondigd toch en wat zou die anders moeten bekend maken woensdag?
Geen idee? Maar ze zullen toch ook niet een random releasedatum doorgeven bij het bestellen van dat album??
Misschien glastoheadliner?

Geen idee? Maar ze zullen toch ook niet een random releasedatum doorgeven bij het bestellen van dat album??
Misschien glastoheadliner?
Geeft specifiek album nieuws aan en bij zulk soort preorder heb ik dat al eens eerder gezien trouwens

Kwam zojuist een gesponsord bericht op mijn tijdlijn voorbij van Sam waarbij je via zijn discord kanaal kaartjes kunt winnen. Voor elke show geeft hij een paar weg. Ik ben in zijn kanaal als uitnodiging gekomen via het instagram bericht, maar dit bericht staat niet op zijn eigen account. Ik weet dus verder niet hoe ik jullie kan helpen omdat ik nogal nieuw ben op Discord, iemand tips hiervoor?1731076699778.png

Prima nummer hoor, maar dit had ook op een van zijn voorgaande platen kunnen staan. Ik hoor weinig verandering in zijn sound, blijft een beetje van hetzelfde.

Niks vernieuwends inderdaad, maar nog 10 andere nummers op dat album voor de innovatie. Laat ons gewoon genieten dat hij terug is met nieuw werk 🙏

De invloed van Adam Granduciel en zijn grote voorbeeld Springsteen zijn duidelijk te horen. Benieuwd naar de andere nummers, maar dit begin spreekt me wel heel erg aan!

Vooral met eerste single weer de draad oppakken. Vind het een fijn nummertje.
Ja maar zo werkt het niet he. Dot is nu een Rock Werchter headliner, dus moeten we hem ook langs die lat leggen. Fijn nummertje en afwachten of er vernieuwing komt is dan niet meer voldoende. Wegblazen moet die.

(Ja dit is sarcastisch)

Ja maar zo werkt het niet he. Dot is nu een Rock Werchter headliner, dus moeten we hem ook langs die lat leggen. Fijn nummertje en afwachten of er vernieuwing komt is dan niet meer voldoende. Wegblazen moet die.

(Ja dit is sarcastisch)
Maar toch mag je, als hij een headlineset moet gaan vullen, hopen dat hij nog wel even 2/3 anthems gaat toevoegen aan zijn repetoire.

Mee eens, maar deze single gaat sowieso al scoren. Waarschijnlijk nog wel meer van zijn nieuwe plaat. Hoop alleen niet dat hij een Falling-in-reverse-je gaat doen bij de 013 show. Van een cancel hier en daar is Sam helaas ook niet vies.

Mee eens, maar deze single gaat sowieso al scoren. Waarschijnlijk nog wel meer van zijn nieuwe plaat. Hoop alleen niet dat hij een Falling-in-reverse-je gaat doen bij de 013 show. Van een cancel hier en daar is Sam helaas ook niet vies.
deze gaat sowieso scoren op StuBru ja, zo werkt dat. Maar deze song had zijn vorige album niet gehaald denk ik. Word er niet warm van tot nog toe.

Leuk nummertje, maar na de berichten van dat hij zou samenwerken met Adam van WOD, toch ook wel weer meer van verwacht. Dit is toch helemaal niet zo bijzonder?

Moet wel zeggen dat hij bij mij wel lekker binnen komt. Inderdaad niet wereldvernieuwend, maar deze zal het in 013/ op een weide gewoon goed doen.

Users who are viewing this thread