Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit word ook weer echt een nummer die ik op repeat ga zetten de komende tijd klinkt echt lekker. Woensdag zal wel de datum bekend worden wanneer het hele album uitkomt
Dit word ook weer echt een nummer die ik op repeat ga zetten de komende tijd klinkt echt lekker. Woensdag zal wel de datum bekend worden wanneer het hele album uitkomt
Kwam zojuist een gesponsord bericht op mijn tijdlijn voorbij van Sam waarbij je via zijn discord kanaal kaartjes kunt winnen. Voor elke show geeft hij een paar weg. Ik ben in zijn kanaal als uitnodiging gekomen via het instagram bericht, maar dit bericht staat niet op zijn eigen account. Ik weet dus verder niet hoe ik jullie kan helpen omdat ik nogal nieuw ben op Discord, iemand tips hiervoor?
21 februari dus het nieuwe album dat dus ook people watching gaat heten net zoals de eerste single die vrijdag uitkomt. Dat is wel echt een heerlijk nummer trouwens
Prima nummer hoor, maar dit had ook op een van zijn voorgaande platen kunnen staan. Ik hoor weinig verandering in zijn sound, blijft een beetje van hetzelfde.
De invloed van Adam Granduciel en zijn grote voorbeeld Springsteen zijn duidelijk te horen. Benieuwd naar de andere nummers, maar dit begin spreekt me wel heel erg aan!
Ja maar zo werkt het niet he. Dot is nu een Rock Werchter headliner, dus moeten we hem ook langs die lat leggen. Fijn nummertje en afwachten of er vernieuwing komt is dan niet meer voldoende. Wegblazen moet die.
Ja maar zo werkt het niet he. Dot is nu een Rock Werchter headliner, dus moeten we hem ook langs die lat leggen. Fijn nummertje en afwachten of er vernieuwing komt is dan niet meer voldoende. Wegblazen moet die.
Mee eens, maar deze single gaat sowieso al scoren. Waarschijnlijk nog wel meer van zijn nieuwe plaat. Hoop alleen niet dat hij een Falling-in-reverse-je gaat doen bij de 013 show. Van een cancel hier en daar is Sam helaas ook niet vies.
Mee eens, maar deze single gaat sowieso al scoren. Waarschijnlijk nog wel meer van zijn nieuwe plaat. Hoop alleen niet dat hij een Falling-in-reverse-je gaat doen bij de 013 show. Van een cancel hier en daar is Sam helaas ook niet vies.
Leuk nummertje, maar na de berichten van dat hij zou samenwerken met Adam van WOD, toch ook wel weer meer van verwacht. Dit is toch helemaal niet zo bijzonder?