Sam Fender

Via de site van ticketmaster zijn er gewoon nog steeds kaarten, niet bekend dat er presale of valt de interesse gewoon heel erg mee? Had echt verwacht dat het bijna onmogelijk zou zijn om kaarten te krijgen.

Via de site van ticketmaster zijn er gewoon nog steeds kaarten, niet bekend dat er presale of valt de interesse gewoon heel erg mee? Had echt verwacht dat het bijna onmogelijk zou zijn om kaarten te krijgen.
Misschien toch het feit dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de voorverkoop?

Nooit van gehoord. Een eerste luisterbeurt op Spotify levert me niet gelijk een link op met de muziek van Sam, maar wellicht heb ik het verkeerd.
Ik vind haar wel goed, alleen jammer dat ik een maand eerder haar ook al zie in Doornroosje. Dus misschien die ticket verkopen.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Misschien ook omdat er best wel wat opties zijn. ik zou bijvoorbeeld naar afas, 013 en vorst kunnen gaan. liggen allemaal binnen 2 uur rijden

Lijkt inmiddels wel weg te zijn al allemaal. Zat helaas vast op werk tot 5 minuten geleden

Wat ook vreemd is, normaal is Vorst zonder vaste plaatsen en zolang je op tijd bent, mag je de parterre op
Ofwel is dat recent veranderd!

Wat ook vreemd is, normaal is Vorst zonder vaste plaatsen en zolang je op tijd bent, mag je de parterre op
Zal concert per concert zijn. Denk dat Rise Against nu ook gewoon zonder vaste plaatsen de verkoop in ging. Heb dan veel liever wat Fender hier toe past eigenlijk

Dat hangt af van artiest tot artiest. Beter zo, dat het op voorhand beslist wordt. Al genoeg in belachelijke situaties gekomen dat een stuk van de vriendengroep niet meer op het middenplein erbij mocht. Dan was het maar van de ballustrade springen...

Users who are viewing this thread