Sam Fender

Ik heb wel het gevoel dat zijn muziek echt wel heel goed zal werken op het grote podium.
Met goede productie, al die artiesten, als het klikt kan het een bom zijn.

• Leuk
Waarderingen: mees en mattman
Ik heb wel het gevoel dat zijn muziek echt wel heel goed zal werken op het grote podium.
Met goede productie, al die artiesten, als het klikt kan het een bom zijn.
Zijn heerlijke mee-schreeuwers, een paar vrienden van me waren voor het eerst mee naar een festival in 2023 en na 17 going under op die donderdag waren ze al verliefd.

Sam Fender is echt zo'n artiest die na Seventeen Going Under helemaal een andere weg in had kunnen slaap en zich opnieuw had kunnen uitvinden, maar hij voelt zich denk ik gewoon comfortabel bij die Springsteen sound en dat is ook prima. Voor mij is hij een beetje een soort Wolf Alice. Hij gaat waarschijnlijk niet mijn album van het jaar uitbrengen, maar uiteindelijk staat zijn nummers toch wel in de top 10 van mijn Last.fm.

Is ook nog niet zo lang bezig hè. Ik vind het in elk geval prima nummer. Heb het wel voor dat euforische.

Mijn moeder kan onverwacht toch mee naar 013 maar heeft nog geen kaart, als iemand hier nog een kaart over heeft please let me know! Ze is een aantal dagen erna ook nog jarig dus zou het perfecte cadeau voor haar zijn.

Nu een hint naar London Stadium op Instagram. Die gaat gewoon meerdere stadia bekend maken

Users who are viewing this thread