Graspop Metal Meeting 2025

Muzikaal past LP ook beter op Werchter (of eventueel Pukkelpop). Daar zijn ze gewoon iets minder de vreemde eend in de bijt dan ze op Graspop zouden zijn. Geldt trouwens ook voor bijvoorbeeld Sleep Token of A Perfect Circle of Nine Inch Nails of nog een hoop andere namen.
Behalve dan dat er elke editie dat soort namen op Graspop staan, je geeft al een paar mooie voorbeelden. Dus stiekem horen ze er gewoon bij.

Als ze Linkin Park in plaats van NIN hadden neergezet boven Korn, dan zie ik daar geen vreemde eend in… Zal wel beetje afhankelijk zijn van welke albums ze muziek spelen, net als een Bon Jovi? Maar over de gehele line up past een Linkin Park toch gewoon niet bij de rest van een Werchter.
Jon kan met zijn stem alleen nog maar ballades zingen helaas want een live versie van Runaway juich ik toe maar daar schrok ik van laatst

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Moeten we zelf maar flink meezingen, maar inderdaad. Weet niet wie er erger is, Whitesnake of Bon Jovi
Ik baal daar in ieder geval wel van. Heb de videoband....ja videoband! Van Moscow Music and Peace Festival letterlijk grijs gedraaid. Wat een geweldig optreden van de Jovi boys was dat zeg! Met "Wanted Dead or Alive" als eenzaam hoogtepunt.
Richie Sambora die dat nummer begint met zijn driedubbele nek-gitaar. Heerlijk!

• Leuk
Waarderingen: mvl1980
Ik baal daar in ieder geval wel van. Heb de videoband....ja videoband! Van Moscow Music and Peace Festival letterlijk grijs gedraaid. Wat een geweldig optreden van de Jovi boys was dat zeg! Met "Wanted Dead or Alive" als eenzaam hoogtepunt.
Richie Sambora die dat nummer begint met zijn driedubbele nek-gitaar. Heerlijk!
was er ooit bij in de kuip

met slash in voorprogramma ....
Good ol Times

• On fire
Waarderingen: Piebe71
The Rock Circus met Alestorm, Enter Shikari, Annisokay, Brothers of Metal en The Cost. Erg goede namen, hopelijk kunnen Alestorm en Annisokay alsnog naar Graspop?
Alestorm, annisokay en the cost zou ik alvast leuk vinden! Het blijft me wel verbazen hoe vaak Alestorm hier in de buurt speelt! Ik weet niet of Graspop ze dan ook nog gaat boeken 😬
Alestorm zijn typisch zo'n band die het hele jaar door overal kunnen opduiken.
Een festival in oktober in NL zal verder geen invloed hebben op de kansen van Alestorm op GMM.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Muzikaal past LP ook beter op Werchter (of eventueel Pukkelpop). Daar zijn ze gewoon iets minder de vreemde eend in de bijt dan ze op Graspop zouden zijn. Geldt trouwens ook voor bijvoorbeeld Sleep Token of A Perfect Circle of Nine Inch Nails of nog een hoop andere namen.
Huh? Linkin Park een vreemde eend op een festival waar jaarlijks genregenoten als Slipknot, Korn, Limp Bizkit, Disturbed, Papa Roach, Deftones, P.O.D., etc. staan? Daar kan ik je totaal niet in volgen..

Wat ik hier mis is dat niemand het over Miles Kennedy heeft. De aankondigingsposter van zijn Europese tour liet toch al duidelijk zien dat Graspop er tussen stond toch? Heb er persoonlijk niet heel veel mee, maar bijzonder dat niemand hem meer benoemd

Wat ik hier mis is dat niemand het over Miles Kennedy heeft. De aankondigingsposter van zijn Europese tour liet toch al duidelijk zien dat Graspop er tussen stond toch? Heb er persoonlijk niet heel veel mee, maar bijzonder dat niemand hem meer benoemd
Echt? Dat heb ik totaal gemist precies? Heb je die poster ergens?

Onder Copenhell. De laatste letter die nog een beetje is afgeplakt is in mijn beleving duidelijk een "G" En qua ruimte voor de tekst kan er volgens mij precies Graspop Metal Meeting staan

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: festivalryo en N1tje
Onder Copenhell. De laatste letter die nog een beetje is afgeplakt is in mijn beleving duidelijk een "G" En qua ruimte voor de tekst kan er volgens mij precies Graspop Metal Meeting staan
Dankjewel voor het delen. Ik heb hem 1x gezien met Slash en vond dat best wel goed, dus ben wel benieuwd naar zijn eigen tour!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Haha ja dat is waar ook, is toen wel voorbij gekomen geloof ik, denk dat iedereen het weer vergeten is omdat hij er toch meestal wel in een of andere samenstelling bij is. En dan zijn de varianten met Alter Bridge of met Slash toch de interessantere over het algemeen.

• Leuk
Waarderingen: Slyder73x en Loek123
Even excuses

druk jaar gehad, veel nieuwe muziek ontdekt en het oude even gelaten....

Long story short ... nieuwe album LP geluisterd...en fair is fair

Kom maar door

Wel een beetje een rare tour van Myles Kennedy. In deze tijd van klimaatverandering vind ik er wel iets van dat ze zo kriskras door Europa lijken te trekken zonder enige logica.

Wel een beetje een rare tour van Myles Kennedy. In deze tijd van klimaatverandering vind ik er wel iets van dat ze zo kriskras door Europa lijken te trekken zonder enige logica.
Moet overal op die manier over nagedacht worden dan? Stop dan maar met festivals. Is ook niet echt groen.....

• Verdrietig
Waarderingen: Mark's Kal

Users who are viewing this thread