't is ook niet dat die een privéjet daarvoor heeft ofzo dus die impact blijft zeer beperkt.Moet overal op die manier over nagedacht worden dan? Stop dan maar met festivals. Is ook niet echt groen.....
't is ook niet dat die een privéjet daarvoor heeft ofzo dus die impact blijft zeer beperkt.Moet overal op die manier over nagedacht worden dan? Stop dan maar met festivals. Is ook niet echt groen.....
En ze carpoolen al met elkaar.'t is ook niet dat die een privéjet daarvoor heeft ofzo dus die impact blijft zeer beperkt.
Voor mijn gevoel komt hij net iets te vaak op Graspop.laat maar doorkomen!
Het woke syndroom kruipt helaas ook langzaam de metal wereld in.Wel een beetje een rare tour van Myles Kennedy. In deze tijd van klimaatverandering vind ik er wel iets van dat ze zo kriskras door Europa lijken te trekken zonder enige logica.
Muzikaal past LP ook beter op Werchter (of eventueel Pukkelpop). Daar zijn ze gewoon iets minder de vreemde eend in de bijt dan ze op Graspop zouden zijn. Geldt trouwens ook voor bijvoorbeeld Sleep Token of A Perfect Circle of Nine Inch Nails of nog een hoop andere namen.
Misschien kijk je naar het verkeerde festival want op Werchter staan daar toch echt Deftones en While She Sleeps onderOp Graspop zou Linkin Park tussen Slipknot en Korn staan, allemaal nu metal.
Op Werchter staan ze tussen Sam Fender (singer songwriter) en Oliva Rodrigo (popster) ik weet niet hoor, denk dat ze op Werchter meer buiten de boot vallen. Ik zie verder bij Werchter geen band waar de zanger zo schreeuwt als Linkin Park of überhaupt artiesten waar je een goeie moshpit kan verwachten.
Ik vind een beetje rekening houden met de wereld anders wel behoorlijk metal.Het woke syndroom kruipt helaas ook langzaam de metal wereld in.
Misschien kijk je naar het verkeerde festival want op Werchter staan daar toch echt Deftones en While She Sleeps onder
Dat het niet op Graspop past ben ik het ook zeker niet mee eens, ik denk dat Linkin Park gewoon prima op Graspop en Werchter past.Ik keek naar een oude poster. Het algemene punt is hetzelfde, op Werchter ziet men veel toch veel pop / pop rock, vergeleken daarmee is Linkin Park wel een stukje harder en eerder een uitschieter dan het gemiddelde, zeggen dat Linkin Park beter beter op Werchter past en niet op Graspop is pure gatekeeper onzin.
Linkin Park is nu al voor de derde keer headliner daar, dus je kan ook niet beweren dat ze er niet passen. Werchter is trouwens hetzelfde festival dat acts als Metallica, Slayer, Parkway Drive, Mastodon, ... op de main stage heeft gezet. Allemaal toch een stukje harder dan LP.Ik keek naar een oude poster. Het algemene punt is hetzelfde, op Werchter ziet men veel toch veel pop / pop rock, vergeleken daarmee is Linkin Park wel een stukje harder en eerder een uitschieter dan het gemiddelde, zeggen dat Linkin Park beter beter op Werchter past en niet op Graspop is pure gatekeeper onzin.
Linkin Park zal daar sowiso wel beter werken dan Slayer, Maiden of Stone Sour indertijd.Linkin Park is nu al voor de derde keer headliner daar, dus je kan ook niet beweren dat ze er niet passen. Werchter is trouwens hetzelfde festival dat acts als Metallica, Slayer, Parkway Drive, Mastodon, ... op de main stage heeft gezet. Allemaal toch een stukje harder dan LP.
Jullie onderschatten ook hoeveel mainstream rockliefhebbers opgegroeid zijn met Linkin Park. Dat is echt veel meer dan een nu metal act he.
Linkin Park is echt een gateway band. En Chester was een van de eerste metalcore zangers, weet zeker dat veel metalcore zangers zich door hem hebben laten inspireren. Zowel cleans als screams beheerste hij perfect, wat een geweldige zanger was dat!Linkin Park is nu al voor de derde keer headliner daar, dus je kan ook niet beweren dat ze er niet passen. Werchter is trouwens hetzelfde festival dat acts als Metallica, Slayer, Parkway Drive, Mastodon, ... op de main stage heeft gezet. Allemaal toch een stukje harder dan LP.
Jullie onderschatten ook hoeveel mainstream rockliefhebbers opgegroeid zijn met Linkin Park. Dat is echt veel meer dan een nu metal act he.
Linkin Park is nu al voor de derde keer headliner daar, dus je kan ook niet beweren dat ze er niet passen. Werchter is trouwens hetzelfde festival dat acts als Metallica, Slayer, Parkway Drive, Mastodon, ... op de main stage heeft gezet. Allemaal toch een stukje harder dan LP.
Ik vind een beetje rekening houden met de wereld anders wel behoorlijk metal.
Inderdaad. Vind het best meevallen.Zo een gek parcours lijkt me dat trouwens toch ook weer niet.
Deftones, while she sleeps…Op Graspop zou Linkin Park tussen Slipknot en Korn staan, allemaal nu metal.
Op Werchter staan ze tussen Sam Fender (singer songwriter) en Oliva Rodrigo (popster) ik weet niet hoor, denk dat ze op Werchter meer buiten de boot vallen. Ik zie verder bij Werchter geen band waar de zanger zo schreeuwt als Linkin Park of überhaupt artiesten waar je een goeie moshpit kan verwachten.
Sleep Token, Electric Callboy, Architects, allemaal toekomstige headliners als je het mij vraagt. Ik omarm dat ook hoor, is de afgelopen jaren al in gang gezet met PwD, BMTH, Ghost en dit jaar Powerwolf door ze een (North) HL spot te geven. PwD en BMTH dragen hun HL positie met verve, afgelopen jaren echt hoogtepunten van GMM geweest (Ghost niet gezien dus kan ik niet beoordelen). Scorpions, Judas Priest, Iron Maiden, etc. hebben niet het eeuwige leven, heel goed dat er al ‘nieuwe’ headliners worden geprogrammeerd en de toekomstige headliners al een hoge plek wordt gegeven om ze zo al klaar te stomen en het publiek te laten wennen.Sleep token is misschien wel toekomstig headliner. Ik zou dat juist omarmen, in plaats van elk jaar weer met Sabaton, Slipknot of zelfs GnR te zitten.
Hangt er vanaf hoe je passen definieert. Ja, op Graspop staan er meer acts die er op lijken. Tegelijk horen een paar metalbands er ook gewoon bij in het DNA van Werchter. Of om het anders te zeggen: de metal acts liggen daar muzikaal wat verder van het gemiddelde, maar het past ook niet bij Werchter om een affiche te hebben zonder een portie metal. Is al jaren zo, gaat ook niet veranderen, elke keer blijven piepen dat die bands beter op Graspop zouden staan is zinloos.En ook allemaal bands die gewoon veel beter passen op Graspop die je noemt